Annons:
Etikettannonser
Läst 2728 ggr
ponnycheyy
2012-01-10 18:25

(S) Hoppkanin säljes för rätt pris och bra hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, nu är det så att min kanin som jag köpte skulle egentligen vara en hona men visade sedan att det var en hane så nu har vi massor med kaninungar eftersom min syster har också en kanin och den var av "rätt" kön, alltså hona.

Jag bor en liten bit utanför helsingborg, byn heter allerum. Min kanin som jag säljer heter fluffsan, ni får döpa om honom ifall ni vill. Han är en "utekanin" alltså han bor i ett litet hus utomhus men dom har en liten hade som dom får gå ut i. Jag tror färgen på honom heter wienertecknad brokad, emn jag är inte säker.

Han ska helst komma till någon som vill hoppa med honom kanske till och med tävla, jag har inte tävlat med honom, men jag har hoppat hemma på riktiga hinder oc där har han hopat ungefär 25 cm brett och 35 cm högt. Han är lite skygg när man inte känner honom men sen när man känner han kan han ifall man sitter i hans bur så kan han komma och hoppa upp i ens knä. Han är född ungefär den 23 maj 2011 så han är lite mer än ett halvår gammal.

Han är lejonkanin men jag har inget härstamningsbevis på honom, tyvärr.

Dom som köper honom måste låta honom få vara ute.

Pris på honom kan ni ge förslag på tex 150, 200 osv.

Bilden är inte jättebra, mejla jennifer.ridning@hotmail.com eller www.ponnycheyy.bloggplatsen.se och komentera ifall ni vill se fler bilder!

Annons:
diesel92
2012-01-19 19:05
#1

Nu har du väl kommit lite fel? :) Hoppkanin på hästhoppning?

ponnycheyy
2012-01-20 08:30
#2

jag vet råkade lägga den i fel kategori och jag vet inte hur man tar bort den:)

Upp till toppen
Annons: