Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1434 ggr
[ElisabethYL]
2012-02-19 15:31

Glad!

Har gått på rehabilitering pga ryggproblem som jag haft de senaste 11 åren och gick igenom resultatet med min sjukgymnast förra veckan..

Jag kommer kunna hålla på med lättare ridning inklusive hoppning - som jag älskar och då kunna ha en häst, men inte flera och tyvärr är det troligen färdigtävlat, men även där finns det en pytteliten chans att kunna komma tillbaka så småningom..

Är bara så glad för det! Sålde min häst 2005 efter att ha haft henne utlånad på foder ett tag och har verkligen saknat hästägarlivet.

Var bara tvungen att skriva av mig lite.

Annons:
Zahara
2012-02-19 18:39
#1

vad roligt! Vet själv hur det är att vara borta från hästeriet och hur glad man blir när man äntligen får komma tillbaka igen!

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

[ElisabethYL]
2012-02-19 19:18
#2

Eller hur? Glad

Det viktigaste är ju inte att tävla mot andra utan att kunna hålla på och att "tävla" mot sig själv…

Skulle vilja ha en wielkopolska, då den rasen verkar stämma in på vad jag vill ha ut av en häst..

För alla som inte vet vad en wielkopolska är, så är det en polsk halvblodsras på 160-165 cm och har ett bra temperament, relativt lik ett lättare svenskt halvblod till utseendet… Här är t.ex. en wielkopolskahäst i jättefin färg dessutom http://horseforsalepoland.weebly.com/sad380a.html

Cola&Bacardi
2012-02-22 10:24
#3

Roligt! :)

Mvh Linnea 

Zahara
2012-02-23 11:39
#4

Ja de polska hbl är mycket fina! Oftast bra psyke med! Tyvärr har inte folk fåt upp ögonen för dem men som tur för oss andra håller de priserna nere! Nästa hästköp hos mig blir med från polen :) Då åker jag nog ner och hämtar, har ju sådan tur så jag har vänner som kan språket :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Upp till toppen
Annons: