Annons:
Etiketthopptävling
Läst 1161 ggr
Albos
9/18/12, 10:37 PM

Småtävlingar?

Har blivit sugen på att komma ut på lite småtävlingar bara nu ett tag då min nya d-ponny behöver tränas lite smått innan vi ger oss på de stora! Men jag är SUPERdålig på att leta upp.. så någon som kan tipsa om kommande småtävlingar runtom norra och mellersta skåne? Pay and ride, pay and jump, vad som helst!

Annons:
Linnea
9/19/12, 10:07 AM
#1

Har du kollat på payandride.se?

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Albos
9/19/12, 12:25 PM
#2

Visste inte att det fanns…. ska kolla tack! =)

Albos
9/19/12, 12:40 PM
#3

Guud vad bra sida <3 Hittade en massa superbra som ligger nära dessutom! Tack så mycket!! Du har lösta lla min aproblem för alltid xD!!

Emshify
9/19/12, 9:21 PM
#4

Men visst lägger de väl ut Pay and jumps/rides på TDB också?

Linnea
9/20/12, 10:01 AM
#5

#4 Nej, det tror jag inte, det är inga tävlingar utan träningstävlingar. Inte officiella tävlingar alltså.

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

[SimonJennah]
9/20/12, 6:52 PM
#6

Vad bra att du hittade, det är ett bra sätt att få upp tävlingsvanan innan man börjar tävla lokalt. Och nix, TDB lägger väl bara ut lokalt och uppåt?

Annons:
Albos
9/20/12, 6:56 PM
#7

Jo precis! jag själv har erfarenhet av lokalt osv men lilla hästen är inte med på noterna! Men det ska det nog bli ändring på väldigt snart :)

[SimonJennah]
9/20/12, 6:59 PM
#8

Haha, precis :) Märkte jättestor skillnad på min ponny när hon varit med ett tag. I början blev det gnäggkalas inne på banan, sedan lugnade hon ner sig otroligt mycket xD

Emshify
9/20/12, 7:52 PM
#9

#5 och #6 Jo, jag hittade faktiskt Pay and Jumps på TDB. Klubbtävlingar.

Upp till toppen
Annons: