Annons:
Etikettbilder-och-filmer
Läst 1157 ggr
zuzzi87
8/22/13, 7:57 PM

BILDER EFTERLYSES!

Vi har lanserat våran nya sida www.haststam.se! Sidan har utvecklats med nya funktioner som underlättar både för oss på admin och för Er besökare!

Vi är den ledande sidan i Sverige på stamtavlor och det är just bilderna som gör oss unika. Nu söker vi oss utåt för att utöka bildarkivet och då söker vi bilder som vi har tillåtelse att använda. D.v.s. bilder man har tagit själv.

Alla raser är välkomna, huvudsaken det finns någon slags stam till hästen. Vi har nu jobbat fram ett formulär som ger dig möjligheten att ladda upp en bild direkt från din egna dator, smidigt och snabbt!

Du som jobbar/roar dig som fotograf till försäljning får självklart en länk till din hemsida!

Välkommen in! :-)

Annons:
Ultra
8/23/13, 11:36 AM
#1

Hejsan!! Jag har 12 hästar som jag kan med stamtavla. Jag har själv fotograferat bilderna. Ska jag ladda upp informationen här eller var ska jag göra det. Hästarna är fem halvblod. två welsh, två fullblod, två kallblodig travare och en ponny.

zuzzi87
8/23/13, 3:59 PM
#2

Om du går in på länken ovanför så kan du söka om dessa hästar redan finns, om dom gör det kan du enkelt klicka på " skicka in bild" och även gå in på " skicka in" på menyn, där finns det några alternativ att välja på :-)

Upp till toppen
Annons: