Annons:
Etikettallmänt-om-hoppning
Läst 1132 ggr
Facie
3/25/14, 7:52 PM

Ryttareliten!

Idag kommer tredje avsnittet av ryttareliten. Har ni sett programmet hittills och i så fall vad tycker ni? :)

Pretty wise //

Annons:
Moast
3/25/14, 9:03 PM
#1

Jag har sett alla avsnitt hittills, såg även kvällens program. Jag tycker att dagens avsnitt var bäst av dem som gått. Jag tycker serien är väldigt intressant, dem lever ju under en sådan otrolig press. 😊

Facie
3/25/14, 9:22 PM
#2

Håller helt med! Kunde inte föreställa mig att det var såå mycket press. De måste sälja sina hästar för att betala gården, måste vara hårt!

Pretty wise //

Moast
3/25/14, 9:27 PM
#3

# Ja! Kan ändå inte fatta vad det är som man fortsätter på den nivån? Det känns ju som att det är mer motgångar än framgångar… Och prispengarna man vinner vid tävlingar går väl till en vanlig hökostnad för en månaden. Skulle aldrig klarat det livet, men hatten av för dem! 😉😊

Facie
3/25/14, 9:35 PM
#4

Ja! Man ser verkligen hur pressade och ångestfyllda de är i vissa situationer. De måste ju verkligen vara på topp för att "överleva".

Pretty wise //

[neptunens]
3/25/14, 9:40 PM
#5

Älskade Daniel i dagens avsnitt!

Facie
3/27/14, 12:40 AM
#6

#7 Ja han är bra! Dock verkar han otroligt deppig, tycker synd om honom efter allt som hänt!

Pretty wise //

Annons:
Moast
3/27/14, 3:13 PM
#7

#6 Tycker också han verkar deppig, han verkar ha lite ångest över sin mamma som hjälpt honom mycket också.

[neptunens]
3/27/14, 3:15 PM
#8

#6 Verkligen! Man vill bara ge honom en kram!🙂

Facie
3/27/14, 8:10 PM
#9

Tror det handlar mycket om allt det som hänt med hans pappa men också att de måste vara jobbigt att konstant "tävla" mot sin bror om de bästa hästarna. Han sa ju redan i första avsnittet att det hade varit jobbigt att alltid vara nummer två och ständigt söka pappans "bekräftelse". Usch! Hårt liv

Pretty wise //

Upp till toppen
Annons: