Annons:
Etikettallmänt-om-hoppning
Läst 2199 ggr
WhoCares-01
1/16/12, 10:24 PM

Roffe vann Jerringpriset!!!!!!!!!

Ursäkta språket men fy FAN va bäst!!!!!! Har gåshud från topp till tå =D

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

Annons:
Lamina
1/16/12, 10:25 PM
#1

Ja du, det var en glad överaskning. Skrattande

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

em.nord
1/17/12, 5:06 PM
#2

helt underbart =) rekord många röster oxå! Jag tror personligen att hela sveriges ridvärld ställde sig bakom honom. Från minsta lilla ridklubb till högst uppsatta tävlingsryttare.

Vi måste ta mer plats i idrottens sverige, Ridning är också en sport! =D

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

[Siimsloverr]
1/20/12, 4:51 PM
#3

Precis! Ridning är minst lika mycket en sport som t.ex. fotboll eller hockey!

Så fort fotboll vinner pris så är det en massa glädjerop men så fort någon i ridsporten vinner ett pris så är det en massa tjat om att det inte är en sport!!
Usch så irriterad man kan bli!!!!!

em.nord
1/20/12, 10:51 PM
#4

fast det känns inte bra nu när man blir attackerad och folk säger att röstningen var fusk. Då flera tydligen gick ihop, röstade flera gånger osv. Själv röstade jag bara en gång.

Fick också kommentaren att Hästen borde fått priset för det är han som gör allt jobb… Vi ryttare bara sitter… Skrikandes

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

WhoCares-01
1/20/12, 11:03 PM
#5

tycker inte det är fel att rösta flera gånger…. gissar att det inte bara var hästfolket som gick ihop för att få mer uppmärksamhet… fotbolls/handbolls och sim-folk gjort samma sak… =) själv röstade jag fyra gånger så… ser inget fel med det

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

em.nord
1/21/12, 11:00 AM
#6

jag tycker faktiskt att det är lite fel att rösta flera gånger. En röst på den man vill ska vinna gör det hela mycket mera rättvist. Han har fått rekordmånga röster och vann rekordstort så det har alltså inte skett innan, inte ens med fotboll och vi vet hur fotbollsfansen är Flört

Tycker bara att det är synd att det blev så för nu är alla kritiker ännu mer kritiska och istället för bra reklam kan det bli dålig reklam. Ridklubbar som gått ut och sagt till folk som inte ens bryr sig att rösta osv… Folk som röstar 10-15 gånger läste jag någonstans…

Ta mig inte fel, jag älskar att han vann =D men med tanke på hur mycket han vann med skulle han nog klarat sig utan "fusk" röstning och vi hade sluppit få hån kommentarer från höger och vänster. Rynkar på näsan

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

Annons:
WhoCares-01
1/22/12, 12:39 PM
#7

tror det hade vart samma skitsnack med eller utan flera röster… folk som inte håller på med hästar tror inte att det är så populärt.. de hade sagt att det var "fusk" i vilket fall som helst

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

Upp till toppen
Annons: