Annons:
Etikettannonser
Läst 1617 ggr
bicolor
2012-01-22 19:46

Vill ni få er häst/ponny utbildad??

Hej,

Jag är en tjej på 16 år som till sommaren har möjlighet att ta emot ungefär 2-3 ponnyer eller hästar för träning/tävling. Kan även ta emot dom tidigare men dom måste tillbaka till ca 10 augusti.

Kan berätta lite om mig själv. Jag är en hoppryttare som är erfarenhet och ruttinerad. Jag tränar hoppning minst 1 gång i veckan och även mycket dressyr och markarbete.

Jag har nu sålt mina hästar och ponnyn då jag pluggar och inte har möjlighet att ta med dom till gymnasiet. Jag kan tänka mig att ta emot större C-ponnys D-ponnys och hästar för tillridning och tävling.

Jag behöver inte ha betalt för min ridning eftersom jag älskar det jag gör men stallplats osv får vi ju diskutera.

Ni är välkommna att skicka ett pm med lite info om er och hästen/ponnyn och vad ni har tänkt er och ett tellefon nummer ¨å attjag kan ringa er

Annons:
Elshira
2012-01-23 11:00
#1

För att få lite mer objektiv på anonnsen.

Vart finns du till att börja med?

Hur rutinerad är du, meriter på tävlingar t.ex? Vart låg dina senaste (egna) hästar i utbildningsgrad?

Vad har du för erfarenhet av att utbilda hästar sedan tidigare (det är ju skillnad på att rida L:A dressyr, och att rida in en häst till L:A dressyr som du förstår vad jag menar)?

Hakuna matata!

bicolor
2012-01-23 19:19
#2

#1

Jag finns i Dalarna.

Hur rutinerad är svårt att svara på då jag rider vissa hästar/ponnyer bättre menjag har Meriter på 130 d-ponny och som sagt ridit LA på b-ponny (100cm) Jag försökte satsa på sm 2010 men ponnyn blev skadad i hagen så det blev tyvärr inget. Har också tävlat hästar men flest unghästar så det har nog blivit mest runt 110cm. Dressyr är ett stort intresse dock gillar jag inte att tävla i dressyr så meriter har jag tyvärr inte än men tränar LA även där.