Annons:
Etikettannonser
Läst 2925 ggr
hejpadaj
2012-04-15 19:54

Bloggkompis sökes!

Hej!

Efter att ha bloggat själv sedan 2006 har jag nu tänkt testa att blogga tillsammans med någon, självfallet om hästar. Har du också tänkt samma tanke så kan du väl höra av dig till mig!?

Vad jag har för önskemål med min bloggkompis:

- Ålder; 16-19 år

- Du ska ha ett gott skriftspråk och inte använda överdrivet med smile, felaktiga tecken eller helt enkelt skriva illa.

- Ta fina foton, inga gula mobilbilder… Själv fotar jag så gott som alltid med systemkamera, och anser att bloggen ger ett mer seriöst intryck med fina bilder.

- Ha ett intresse av att bloggen ska lyckas.

- Vara organiserad. Att driva en blogg tillsammans med någon man inte känner kräver organisering och planering.

Självklart är detta inga krav, utan önskemål. Hör gärna av dig till mig om det låter intressant, och presentera dig själv och din häst. Tävlar du, tränar du, vad har du för häst, har du bloggat tidigare? Jag vill att vi som ska blogga ska ha något gemensamt, något som får vår blogg att bli den bästa. Kanske att båda har grymma outfits, båda skriver bra, eller att vi kompleterar varandra bra! Glad

hendelpendel@hotmail.com

Annons:
Em--ma
2012-04-16 13:52
#1

Kan du inte skriva lite om dej ? Ålder , inrikting o.s.v :)

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

monstermash
2012-04-16 19:19
#2

Om du får ihop en blogg, länka den gärna inne hos oss på Blogg iFokus så missar jag den inte! Skrattande

CorneliaAndersson
2012-04-22 20:58
#3

Jag kan eventuellt vara intresserad :)

''svar'' på dina önskemål:

1. Jag fyller bara 15 i November men åldern kanske inte gör något.?

2. Jag skriver ganska noggrant (visst, jag kan ha mina stavfel). smeylisar överdriver jag absolut inte med.

3. Jag har mobilkamera och vanlig digitalkamera. Men mobilen fotar ungefär som systemkamera.

4. Jag ÄLSKAR att jobba upp bloggar. Uppdaterar ofta o,s,v.

5. Jupp organisering brukar jag klara av.

Jag har dock ej egen häst utan jag är skötare på en av ridskolans hästar som jag rider 2-3 gånger i veckan men åker dit några gånger i veckan.

Kanske ej uppfyller dina krav men men.

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

eefoto
2012-04-28 15:18
#4

Jag är intresserad att dela blogg.

Vad har jag av dina önskemål:

- Ålder; Fyller 16 i Juni.

- Skriver oftast utan stavfel.Använder nästan aldrig smile när jag skriver seriösa texter. (Dock använder jag dem i konversationer.)

- Använder mig av digital samt systemkamera och har god kunskap om dessa.

- Självklart har jag ett intresse av att den ska lyckas!

- Jag brukar vara organiserad i det mesta jag gör.

Hoppas det låter intessant :)

 Erika, ~värd på dressyr~

nataliie_
2013-07-28 08:59
#5

Jag är intresserad, hör av dig om du är intresserad! Min nuvarande blogg - Http://nanani.horseworld.se/

Upp till toppen
Annons: