Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1307 ggr
hejpadaj
4/20/12, 4:31 PM

Vill du blogga tillsammans med mig?

Hejhopp!

Jag har länge drivit egna bloggar (sedan 2007….) och vill nu testa på att driva en tillsammans med någon. Därför tänkte jag kolla här om det är någon som är intresserad av att slå sig ihop med mig!

Lite om mig;

Jag heter Fia, jag har förnärvarande en häst som är tänkt att jag ska tävla i hoppning. Efter en olycka i december så har jag dock inte kommit ut på banan, men förhoppningsvis så blir det under våren. På min nuvarande blogg skriver jag om mina dagar i stallet, mycket tips på roliga saker samt har en kategori som heter "Pimp my ride" där jag ungefär en gång i veckan publicerar ett inlägg där jag tipsar om hur man kan uppdatera någon utrustning. Tillexempel så har jag gjort egna pannband, färgat benskydd silvriga och sytt div saker.

Jag tycker mycket om att skriva, och lägger mycket vikt vid att min blogg ska vara välskriven. Det är även ett önskemål att den som har bloggen tillsammans med mig ska vara ganska bra på att skriva, då jag tycker att en välskriven blogg är bättre än en hafsigt skriven. Jag fotar med systemkameran Canon 1000D, ingen värstingkamera, men det blir helt okej bilder att visa upp.

Önskemål om hur min bloggkompis ska vara:

Detta är såklart inte krav, utan bara riktlinjer för hur jag tror att du som min "bloggkompis" måste vara för att vi ska kunna göra en superblogg!

- 16-19 år gammal.

- Ha egen häst / vara i stall ofta

-  Ha ett bra skriftspråk och inte skriva för oseriösatexter med felstavningar, slang och medvetna felstavlingar tex: hest, powni, beeeeest osv.

- Fota med någorlunda bra kamera, alltså inte bara mobilbilder.

- Du ska vilja satsa på bloggen, och kanske även lägga pengar på den. Tillexempel skulle vi kanske lägga pengar på att köpa ett domännamn (alltså ett ".se") och kanske trycka en tröja var för att marknadsföra oss?

Låter detta intressant? Maila till hendelpendel@hotmail.com så diskuterar vi mer! Skriv gärna din bloggadress om du har en blogg nu också, så jag kan se om jag tror våra personligheter skulle funka på en blogg! :-)

Annons:
Upp till toppen
Annons: