Annons:
Etiketthopphästar
Läst 1179 ggr
bicolor
8/2/12, 12:05 AM

Behöver du hjälp sommaren 2013??

Jag heter Michelle Narinx är 16 år och ska börja på gymnasiet med inriktning häst.

Jag har alltid velat avla ponnyer till hoppning och fälttävlan. Jag ska börja smått och gott bygga upp stuteriet när jag har slutat gymnasiet men innan dess skulle jag jätte gärna vilja ha olika erfarenheter om hur det är att ha stuteri och hur det går till.

Jag skulle vilja åka till någon och helt enkelt jobba där och lära mig hur det går till osv.

de jag skulle vilja är att jag får vara med såväl i stallet och mocka, borsta, mm och även följa med på tex utställningar, premieringar, och tävlingar mm.

Jag vill jätte gärna lära mig en massa om olika blodslinjer och genetik mm men skulle också älska att faktiskt få rida ponnyerna och känna hur dom är.

Jag har grönt kort och kan tävla/visa era hästar om ni skulle vilja/tillåta det.

det enda jag behöver när jag är hoss er är en säng att sova i och mat jag behöver inte ha betalt för det jag gör då det är i utbildnings syfte. om ni är intresserade eller vill veta mer info om tex mina meriter osv får ni mer än gärna pm:a mig eller ringa mig på 072-1806563

Annons:
Upp till toppen
Annons: