Annons:
Etikettutrustning
Läst 1441 ggr
Användare
8/14/12, 6:12 PM

Wintec

Hej!

Har letat efter beg. sadlar ett tag nu. Har äntligen hittat en som jag tycker verkar prisvärd. En Wintec sadel i syntet. Hittar ingen skala till storleken, någon som vet vart jag hittar en sådan?

Tänkte kolla med er här om ni har lite åsikter om denna sadel.

Ni som har haft den: Hur sitter den på hästar med högre mankar?

Annons:
WhoCares-01
8/26/12, 2:01 PM
#1

vill bara skriva att det är visserligen en prisvärd sadel men den är, enligt min åsikt, väldigt obekväm… platt, hård och noll stöd =/

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

[RRRonjaaa]
8/27/12, 3:37 PM
#2

Håller inte alls med # 1…

Den är urskön!!! man sitter helt perfeckt i den, och man kan byta ut knästöden så man får bättre stöd!!! ( DRESSYR) jag har själv en Elisabet Whert ( stavning) och den är urskööööööööööön! Och ''vanliga'' syntetsadlar så slits synteten bort, men inte här! och hade en kompis med en wintec hopp, den var oxå jätte skön! och min häst har hög manke, och den sitter utmärkt, passar även till hästar med '' normal'' manke!

Eftersom den har luft i sig, så är den schysst mot hästen + man får jätte mjuk och mysig sits ( eller vad man ska säga?)

Man sitter fast i saden vilket gör att man får mer korrekt sits mm.

REKOMENDERAR!!! :D ♥

Användare
8/27/12, 5:58 PM
#3

1# Tack för svar ;)

2# Jag håller helt med dig passade på att köpa den snabbt och den sitter perfekt på min ponny. Älskar verkligen denna sadeln. Mjuk och skön. Riktigt sköna knästöd Kyss

Upp till toppen
Annons: