Annons:
Etikettannonser
Läst 2770 ggr
[RRRonjaaa]
2012-09-22 13:52

SÖKER ''BLOGGKOMPIS''

HEJ! Jag söker någon att blogga med, jag har bloggat sedan jag var 6, både själv och med en '' blogg kompis'', och nu har jag bloggat själv et tag och vill blogga med någon annan ettag, jag bloggar regelbundet och seriöst, och det hoppas jag på att du också gör!

Jag är en 99 men har bara bloggat med 96-97:or.

Jag vill blogga med en satsande tjej/kille, som vill att bloggen ska bli stor, de flesta vet vem jag är ( inom hästbloggning) så jag har blivit kontaktad av horsespot, men har hållt mig till blogg.se/nattstad…

Skriv en kommentar om du är intresserad!

Annons:
hejpadaj
2012-09-30 15:16
#1

Hej! Vad har du för bloggadress nu, så att man kan gå in och få en uppfattning om dig? :)

[RRRonjaaa]
2012-09-30 18:13
#2

Hej! Tog tyvärr nyss bort den, för att jag har varit på semester under längre tid! Men gå in på min profil här på iFokus så står det lite ;)

philippawilk
2012-11-12 22:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hej, jag är intresserad av att blogga med dig, du verkar som en gullih tjej, en sak är att du måste respektera att jag kommer att ha min egna blogg, men det påverkar verkligen inte den andra bloggenTungan ute kan själv klart, om den blir svårt med två, lägga ner min andra!

Lite om mig:

Jag heter Philippa och jag är en tjej född år 2000.

Den 30 november får jag hem min egna c-ponny, Zlatan. Jag har bloggat länge, ca 4-5 år. Jag bloggar seriöst, satsar och det är horsespot nästa. Glad På bilden om du kan se den, är det jag och Zlatan.

(svara gärna i ett mejl till mig: ph.wilkens@gmail.com , tack på förhand.)

Kram! Min blogg heter fourfux.blogg.se

Upp till toppen
Annons: