Annons:
Etiketthopptävling
Läst 2239 ggr
Användare
10/6/12, 5:09 PM

Regler.

Tänkte höra med någon kunnig person här på sajten om vilka regler som gäller för ridbyxors märke? Antar att loggan för märket inte får vara allt för stor eller?

Annons:
Spiritinthesky
10/7/12, 10:35 PM
#1

Nopp, fram till 2014 får de inte vara större än 3x3 cm om det ska vara tillåtet på tävling…. förjäkligt

Isa Aronsson

www.stallequino.se

JenniferH
10/17/12, 4:17 PM
#2

#1 Jag fick för mig att dom sköt upp det till 2014, alltså att det inte börjar gälla förrän då?

Spiritinthesky
10/17/12, 9:57 PM
#3

#oj.. ja jag kanske förstått det fel.. fast på en tävling för något år sedan fick jag inte starta i mina whitaker byxor :/

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Bazoka
10/25/12, 8:05 PM
#4

Tycker det är otroligt dåligt! Borde kvitta vilka ridbyxor man har.. Klart att om man filmar/fotar det osv och ska lägga ut det någonstans får inte märket sånas, men då är det bara att "sudda" bort det med datan när de håller på o redigera elr något. :)

Punkity
10/25/12, 8:53 PM
#5

Reglerna finns i TR på SvRFs hemsida.

Jag tycker det är bra att man gör skillnad på tillverkare och sponsor som ett steg för att höja statusen på ridsportens sponsorer och i förlängningen förhoppningsvis öka antalet sponsorer.

Linnea
10/29/12, 12:19 PM
#6

#5 Håller med, det behöver inte vara jätteloggor på alla kläder, då blir man som en reklampelare, isf vill jag ha betalt och inte betala för att visa reklamen.. Små loggor helt ok men inte så att det skriker PIKEUR eller WHITAKER eller nåt annat..

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Annons:
Upp till toppen
Annons: