Bilder och filmer

hoppbild!

2013-09-12 08:45 #0 av: equestphoto

Skulle vilja ha lite synpunkter, är detta en bra bild på ett ekipage som tävlar? :)

http://equestfoto.se/blog

Anmäl
2013-09-12 08:46 #1 av: Mooniq

Ganska fin bild. Fart, fokus, tydlig. Glad

Men jag skulle nog vilja ha med hela hindret för att få perspektiv i bilden.

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2013-09-12 10:59 #2 av: equestphoto

#1 Tack för din åsikt :)
Däremot gillar jag faktiskt när bilden inte visar för mycket av hindret, då fokus försvinner från häst/ryttare. :)

Anmäl
2013-09-12 12:48 #3 av: Mooniq

Tja, jag är gammal hästtjej så jag vill ju veta om hindret är ½meter högt eller 1½ meter  högt.. Jag vill ha höjdkänslan i fotot Glad Men vi ser olika saker i fotot. Och fotot är jättefint, inte snack om annat.. Glad

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2014-06-18 17:00 #4 av: MatildaSjöberg

Tycker det är en fin bild! Och höjden ser man ju, stolparna tar ju nästan slut ;)

Anmäl
2014-06-22 21:34 #5 av: imsuchadiva

Fin bild och bra vinkel men jag är också sån som gillar när hindrets syns :)

Anmäl
2014-06-29 10:59 #6 av: majaliten

Jätte fin bild otroligt men jag skulle också villja se hela hindret man kan få bra bild på häst och ryttare även med hela bilden och en bild blir bra om man har en bra hel helt . Jag fotograferar också mycket men saken är som baken delad . Men fin skärpa färg intryck du fick med ett fint ekipage på bild iallafall vad som utstrålad av bilden. Men dock känns det som att bilden inte är hel eller färdig och de beror på att så lite togs med men fin de är den

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.