Annons:
Etikettbilder-och-filmer
Läst 2408 ggr
equestphoto
9/12/13, 8:45 AM

hoppbild!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja ha lite synpunkter, är detta en bra bild på ett ekipage som tävlar? :)

http://equestfoto.se/blog

Annons:
Mooniq
9/12/13, 8:46 AM
#1

Ganska fin bild. Fart, fokus, tydlig. 🙂

Men jag skulle nog vilja ha med hela hindret för att få perspektiv i bilden.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

equestphoto
9/12/13, 10:59 AM
#2

#1 Tack för din åsikt :)
Däremot gillar jag faktiskt när bilden inte visar för mycket av hindret, då fokus försvinner från häst/ryttare. :)

Mooniq
9/12/13, 12:48 PM
#3

Tja, jag är gammal hästtjej så jag vill ju veta om hindret är ½meter högt eller 1½ meter  högt.. Jag vill ha höjdkänslan i fotot 🙂 Men vi ser olika saker i fotot. Och fotot är jättefint, inte snack om annat.. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MatildaSjöberg
6/18/14, 5:00 PM
#4

Tycker det är en fin bild! Och höjden ser man ju, stolparna tar ju nästan slut ;)

imsuchadiva
6/22/14, 9:34 PM
#5

Fin bild och bra vinkel men jag är också sån som gillar när hindrets syns :)

majaliten
6/29/14, 10:59 AM
#6

Jätte fin bild otroligt men jag skulle också villja se hela hindret man kan få bra bild på häst och ryttare även med hela bilden och en bild blir bra om man har en bra hel helt . Jag fotograferar också mycket men saken är som baken delad . Men fin skärpa färg intryck du fick med ett fint ekipage på bild iallafall vad som utstrålad av bilden. Men dock känns det som att bilden inte är hel eller färdig och de beror på att så lite togs med men fin de är den

Annons:
Facie
7/1/14, 1:34 PM
#7

Tycker bilden är jättefin, du har knäppt bilden i precis rätt läge. Dock tycker jag att du borde ökat kontrasterna lite. 

Och man ser utan tvekan höjden av hindret på hur hästens kropp ligger i luften

Pretty wise //

Upp till toppen
Annons: