Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettom-hästhoppningifokus
Läst 1206 ggr
HannaT
2009-05-01 03:18
0

Välkomna!

Äntligen öppnar hästhoppning.ifokus, välkomna hit!

Jag hoppas att ni alla är lika peppade som jag är, och att ni kommer fortsätta kika in här ofta. Ge gärna förslag på artiklar som ni vill läsa!

Hanna Törmälä heter jag som är Sajtvärd här. Jag är 18 år och bor i Göteborg. Hästar har jag hållt på med sedan jag var väldigt liten, och jag är hästägare sedan 5 år tillbaka. Vill ni veta mer om mig så kan ni kolla in på min personliga sajt.

Som sagt så är ni väldigt välkomna hit, och hoppas att ni blir nöjda med sajten nu.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Tin-Tin74
2009-05-01 04:26
0

Äntligen en sajt om hästhoppning!

Jag kan ju också passa på och pressentera mig.

Martina Karlsson heter jag och är Hannas Medarbetare här. Jag är 35 år och bor på en egen liten hästgård i Småland, inte långt från Emil i Lönnerberga. Hästar har jag håll på med sedan jag var runt 5 år så det är i stora drag 30 år med hästskit under naglarna. Min första ponny fick jag när jag skulle fylla 8 år och därefter har det blivit några. Just nu har min familj 6 hästar. När jag var liten var jag ute och tävlade en del fram till jag fick barn. I ca 10 år har alltså min aktivitet på tävlingar varit minimalt, tyvärr fick jag en ryggskada i höstas i en ridolycka lagom till jag hade tänkt gör comeback. Men jag har en dotter på 11 år som är i startgropen på sin tävlingskarriär på klubbnivå att börja med.

Det ska bli kul att lära känna er alla! Och jag instämmer i Hannas Välkomna!

J-Parnebo
2009-05-01 23:12
0

Hejhej!
Jag är också Medarbetare här :)
Jennifer heter jag, 15 år. Äger två egna hästar, en welshponny och en arab/halvblodskorsning, bor i göteborg och har ridit sen jag var fem år, haft häst två år tillbaka. Hoppning är det jag gillar mest, och det gär nog även min häst, min ponny ska hyras ut och han lullar man mest runt i skogen med. :)

Om ni vill veta ngt mer om mig eller mina djur så PM:a

Anna
2009-05-02 13:28
0

Äntligen säger jag också!

Lycka till med sajten, jag blev medlem direkt…

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Tin-Tin74
2009-05-02 14:21
0

Välkommen Attlid!

Hoppas du kommer trivas. Är det något särskilt du vill att vi tar upp så meddela sajtvärdinnan Hanna eller någon av oss Medarbetare.

Kram Tin-Tin (medarbetare)

Tin-Tin74
2009-05-03 17:55
0

Jag skulle vilja välkomna vår nya medlem Croneld till vår härliga sajt!

Hoppas du kommer trivas!

HannaT
2009-05-05 00:04
0

NU är sajten uppe, välkomna välkomna!

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Fiona
2009-05-05 00:11
0

Mycket efterlängtad sajt! Ska bli medlem nu med det samma :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Stephanie
2009-05-05 00:16
0

Trevligt med hästhoppning.ifokus! Har saknat det alternativet Glad En liten kort presentation av mig själv då kanske; jag heter Stephanie, är 19 år och bor några mil norr om Stockholm. Jag började rida när jag var 5 år, och har mestadels ridit westernridning. Dock tog min rid"karriär" slut ganska tvärt, när syrran bytte stall med sin häst och jag slutade rida på ponnyn jag lånade i det gamla stallet. Efter det har jag arbetat i islandshäststall i några månader, varit medryttare, börjat på ridsportgymnasium och liknande. Tyvärr trivdes jag inte på gymnasiet, och inte heller som medryttare. Nu mer rider jag inte alls.

Hade egentligen velat rida, men vet inte hur jag skulle lösa det. Dåliga bussförbindelser och inget körkort hindrar rätt mycket tyvärr Obestämd

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Lindbygarden
2009-05-05 00:23
0

Jätte trevligt med en hästhoppning.ifokus!

Jag hoppas det ska gå kalas för er och givetvis ligger den bland favoriter!!

joooossan
2009-05-05 11:18
0

Verkligen roligt att sajten kom fram! :) Blev melem på direkten!

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Tin-Tin74
2009-05-05 17:02
0

Tack för alla vänliga ord och välkomna hit! Hoppas alla kommer att trivas!

SofiaGenne
2009-05-07 23:35
0

Underbart, självklart nappar man som medlem :)

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Metinia
2009-05-07 23:41
0

Har saknat Hästhoppning i och med att det finns Dressyr. Härligt att det har kommit nu, :)