God middag 9 maj
Hej allihopa. Hur ser eran dag ut?
Det öste ner regn här i Göteborg en halvtimme sedan, och nu är det solsken. Jag har inte ridit på ungefär en vecka pga av att jag inte orkat, och de dagar jag velat rida har det regnat något enormt. Idag tänkte jag ändå våga mig ut på en ridtur så att hästen inte går och dör av tristess. Hoppas vi klarar oss utan en regnskur.
Ha en fin dag!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Goddag!
Min mamma fyller år idag så vi ska fira henne med lite fin mat på restaurang och så :) Annars ingen särskilt, skulle egentligen fota en kompis och hennes häst idag men så blev det inte.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Goddag!
Har jobbat idag, gick väl sådär 2åringen blev halt så jag fick ta hand om det vilddjuret medans "arbetsgivaren" körde ett snabb jobb men han jag brukar ha. Sen hem och köra Fiona en liten sväng, resten av dagen blir nog relativt slapp. Ska göra iordning två boxar.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#2 Jobbar du med hästar?

#3 Ja eller ja inte på heltid utan någon gång i veckan är jag hos en i byn och kör travhäst för att få in lite pengar :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

God eftermiddag.
cillaw berättade att det hade kommit en iFokus med hästhoppning så det frå man ju titta in på :)
Idag har jag varit på handledarkörkortskurs.
Ganska långtråkig mern skönt att ha det gjort.
Nu ska vi bara skicka in papprena och vänta på tillståndet sedan är det bara att börja köra :)

#5 Vad härligt att ryktet går. Välkommen hit!
Jag fick förresten ridit idag. Hästen tyckte det var jättekul att få komma ut och bralla lite.
God kväll!
idag har jag tagit en lång promenad med hunden på morgonen och sedan for jag till stallet, klättrade och red i skogen med hästen idag.
sedan har det vart kalas hos min systerson, :)