Hoppning på TV den 15:e
Hoppningens superliga drar i gång i helgen i franska La Baule, och Sverige är med. I år är superligan tuffare än någonsin. Tio nationer deltar mot tidigare åtta och det utökade antalet deltagare betyder att två lag får flytta ner till motsvarande Division I i slutet av säsongen.
TV4 Sport sänder från premiären fredag den 15 maj kl 17:10.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Det är ju TUR att man har den kanalen…. *inte*

Hade varit kul att se….
H. Thea
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

Jag är inte säker på att den finns här hemma hos mig heller.. trist. :/
vi har inte heller den kanalen tror jag. :( Varför kan de inte sända ridsport på normala kanaler?
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

men den kanalen måste man inte betala för, jag gjorde en kanalsökning så fanns den där helt gratis.

#4 Det viste jag inte, måste kolla upp det.. :P
#4: Menar du det? Då kanske jag ska ge mig på en kanalsökning och se vad jag hittar! Om den inte redan finns. Jag tittar ju inte så fasligt mycket på tv numera. Oftast på kanal 1-5….
H. Thea

Ao, Jag ska i allafall kolla på ridsport XD Tack för tipset :)
#4 Gör den!? Då får gubben göra en kanalsökning här också! Annars… Hm, finns väll alltid något att hota med… 
#0 Härligt att du talar om när der är ridning på TV! Skriver upp i "filofaxen" (mobilen) och hoppas jag har möjlighet att glutta lite.

#8 Inga problem! Roligast vore ju om alla kollar, så kan man diskutera ritterna här sedan :P

Jag har just fått veta att jag visst har TV4 sport hemma, så jag ska iaf kolla! YAY.
Ooh, yes! Tack får att du skrev det! ;D Ska definitivt försöka titta. Häromdagen var det Badminton i fältävlan också, på Eurosport. :)

Någon som kollade? Jag missade det…
#12 Jag kollade, och det var ju bara fööör nära att Sverige vann! Jättespännande omhoppning mellan Sverige och Sweizch, men tyvärr åkte en bom ner… :(
Tittade inte! Jag roade mig med ogräsrensning istället. 
H. Thea