Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 836 ggr
HannaT
0

God morgon 19 maj

Hej hej! Hur är det med er?

Jag är egentligen ledig idag, från skolan, men jag blev just ringd till jobbet. Jag hoppas att jag orkar och hinner rida ikväll, jag behöver kolla om kalle ser bättre ut än igår.

Hur ser eran dag ut?

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Sunshiine
0

Hade Nationella i NO idag och sen inga mer lektioner så åkte hem:) Hade tänkt att gå en sväng men Sunshine så hon får röra på sig efter gårdagens Cillen träning:D

Thea
0

Jobbet först. Ska FÖRSÖKA gå i tid idag. Flört Sen är det markarbete som gäller för tanten, eller så ger vi oss ut och konditionstränar i skogen. Det beror på vädret.

H. Thea

Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

WhoCares-01
0

sitter i skolan på textlektion. ska till stallet senare och ta hand om min lilla prinsessa som ått å sträckt hela ryggen. usch va onte de måste göra. ska borsta och göra iordning transport så ska mamma ta med henne till hälsa och helhet imorgon så dom får behandla henne. snyft nu blir det varken grästräning eller tävling i tvävling i Tvååker på söndag. synd men bara hon blir bra…

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

Marija
0

Godeftermiddag

Har spelat kommunmästerskapet i fotboll idag :) Vi kom 2a. Snart ska jag iväg och rida en kompis ponny, lite hoppning blir det och sedan ska jag rida Chikina.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

HannaT
0

#3 Åh, vad trist. Hoppas hon blir frisk fort.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Fiona
0

Goddag!

Skolan först idag en vanlig seg tisdag som vanligt dock är lektionerna betydligt mer chill så här i slutet. Sen in till stan för att fixa med linserna & så blev det en fika med en kompis. Ska skriva min memoar nu som ska vara inne i morgon och jag har inte börjat än, inte ovanligt ;P

Hoppas ni haft en bra dag!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

J-Parnebo
0

Hejhej!
Idag hade vi nationella i no med, segt.
sedan bar det iväg till sommarhagen, gjorde inget med hästarna direkt idag, gosade lite extra med Kanel, för idag firar vi våran 2-årsdag :)