ELIT!!
Jag är SUPERGLAD! idag var det div 1 final i Västervik och Gamleby Lag 1 och 2 kom på delad 1:a plats. De hade redan vunnit de två omgångarna innan men det var skitnervöst ändå
Det är nog första gången min klubb har ett lag i eliten och det är sååååååå roligt.
Jag tog massor med kort på dom, kan lägga upp några :)

Gud vad kul! Stort grattis till din klubb!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Tack! 

Fina bilder förresten. :)
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Tack så mycket, nybörjare vettu ;)

Kul! =D
Min kompis var med och kvalade till Eliten förra året, Haag heter hon här på forumet =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#7 okej, roligt, vilken klubb tävlade hon för, kanske vet vem hon är?! :)
Kul :D Grattis till din klubb!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Grattis till din klubb! Verkligen kul när det går framåt för någon här på forumen! 

#8 hultsfredsbygdens ridklubb =)
men hon red inte eliten sen, sålde sina ponnyer innan =)

# 11 Aha okej :)

Grattis till din klubb! :)
#11 Är du själv med i Hultsfredbyggdens? Jag bor inte så långt där ifrån (ca 2,5 mil) och har lite tankar på att bli medlem där!
Stort grattis till klubben!

#14 nä jag är inte med i nån klubb alls i år eftersom jag inte tävlar, men jag har ridit där i 8 år när jag var liten =)

Jösses Mariannelund är ju inte alls lång bort, jag bor i Målilla =)
#17 Till Målilla har jag 2,5 mil MAX!!! Min svägerska bor i Brunnudd/Gårdveda så där är vi då och då…
Från Målilla till oss kör man mot Järnforsen - Pauliström - Karlstorp och sen är det bara någon Km kvar…

#18 jag har världens sämsta lokalsinne, men järnforsen vet jaf iaf vart det ligger, dom andra namnen har jag bara hört XD
#19 Ha ha. Du med??? Hur som hellst så har jag drygt en mil till Järnforsen och sen den lilla snutten till Målilla.