Norrköping horse show
Nån som ska till Norrköping i år?
(Norrköping Horse & Pony show 21-24 maj eller Norrköping international 29 maj-1 juni)
som ryttare, funktionär, publik?
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Jag har tävlat om biljetter, men vi alla vet ju hur ofta man vinner… :p Hade vart kul dock, speciellt eftersom det går utomhus.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

jag ska dit som hästskötare 21-24 så vi åker på onsdag kväll =D
snart åker vi och kör sista hindertrimningen, sen blir det bara lugna turer så han orkar med helgen =) onsdag kommer bli väldigt stressigt, ska hinna hem och äta, sen rida, packa, duscha kusen och åka inom 2-2,5 h…

#2 Nej vad kul! Får man fråga vem du är hästskötare åt?
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

#3 tar de i PM =)
#2 Lycka till! Håller tummarna för dig och "din" häst!

#5 tack =)
det har gått rätt knackigt i början på säsongen, kusen klarade inte alls av vintervila utan tappade både hull och kondis och motivation, men det har gått bättre och bättre för varje gång så nu hoppas vi på en formtopp i helgen =)
Nope! Inte någon av helgerna. Tävlar själv den 31a i Norrköping, dock inte på Åby! 
H. Thea
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se
#6 Har själv en häst som tappar hull otoligt under vintervila.Hon blir riktigt dålig i hullet.Har haft ett elände med att komma på vad det beror på. Inte ens veterinären kan komma på vad. Men nu tror jag att jag vet… Det verkar som hon är allergisk mot hösilage. Så nästa stallperiod ska vi öronmärka riktigt torrt hö till henne. så får vi se om hon blir bättre. Annars släpper jag nog henne lös på de evigt gröna ängarna, tyvärr. =(

#8 ojdå :/ allergisk tror jag inte han är, bara deprimerad eller nåt eftersom han gått upp nu igen =)
Detta är sista varvet här inne för mig nu innan vi åker, ska gå och börja packa aldeles strax. igår friserades pållen och imorn blir de duschen för honom, inte en aning hur vi ska hinna med allt innan :S
#9 Lycka till! Håller tummarna för er!

kan meddela att det inte gick bra alls, hästen kommer nog få vila från tävlingar ett tag
men jag träffade iaf tjejen som red Blacky innan jag köpte honom, vi var typ grannar i stallet =)
#11 Åh nej så tråkigt! Var det något särskillt som hände? Eller var det bara lite mycket för hästen? Kanske den behöver backa något i klasserna ett tag?
Kul att du träffade din hästs förra ryttare åtmindstonde.

#12 han va jättefin på torsdagen, bara ett nerslag som ryttaren tog på sig. hon hittade inget läge så dom blev aldrig klara i tid
fredagen SPÖREGNADE det hela dagen så banan var fruktansvärd! han blev trött i slutet och sögs fast i upphoppet, sen kom en trippelbarr och han räckte inte över utan landade på sista bommen, men dom kom runt iaf
på lördagen var han skitfin - fram till trippelbarren som han verkar fått dåligt självförtroende på
på söndagen ville han inte alls, var helt okej på framhoppningen, sista hoppet där va han jättefin. men på banan kom Indoctro-blodet fram och han tjurade ihop totalt på första