Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettbilder-och-filmer
Läst 3629 ggr
haaanna
0

Camaro M avkommor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaa som rubriken säger så vill jag gärna att ni lägger in bilder på olika Camaro M avkommor skulle vara kul att se :) !

Detta lilla charmtrollet är Latino ;)

HannaT
0

Har tyvärr inga bilder att bjuda på, men jisses vilket fint föl!

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

haaanna
1

#1 Jaa. han är så fin ^^,

HannaT
0

Vad har han för stam på mammas sida?

haaanna
0

#3Vet inte .. den är inte min det är en jag hjäper till hos son fick fölet men vet bara tt Latinos mamma heter Lavina och Lavinas mamma heter Amazing Grace det är det ända jag vet :)

Peppe
0

Min kompis har ett sto f-08 e. Camaro =)

hon är liiten och rätt envis av sig…kommer antagligen bli rätt jävlig att rida in… ;) har ingen bild

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

cillaw
0

snart, snart, snart kommer min Camaro M bäbis. kanske ser ut på märta att det är en vecka-10dagar kvar. (men man vet aldrig). Så snart får ni en massa bilder på den lilla. Den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge……

HannaT
0

#6 Roligt! Vad är planerna för den lille? Ska det bli din egna tävlingshäst i framtiden, eller ska du sälja?

cillaw
0

Nä, det är märtas fd ägares fölunge, jag fick köpa henna bara dom fick en sista avkomma men visst känns det som ens egen när man gjort i princip allt med hästen framtill den ska skiljas från sin mamma vid sex månaders ålder.

HannaT
0

#8 Då förstår jag. Hade ju varit riktigt kul att kunna följa fölet enda från början annars. Vi förväntar oss massa bilder i alla fall. :)

Lindbygarden
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Går det bra med ett barnbarn? Hon har Camaro som morfar!