Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 1124 ggr
HannaT
0

Goddag 28 maj

Hej allihopa!

Mitt internet var nere igår och tredje världkriget bröt ut här hemma hos mig, haha. Nu är det i alla fall i gång igen. Jag ska snart iväg till en hästbutik där jag lämnat in en del begagnade saker till försäljning, så jag hoppas att något blivit sålt. Sedan ska jag iväg till stallet och rida.

Vad gör ni? Hur mår ni?

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

J-Parnebo
0

Hejhej!
Idag har det vart skola, sedan fick jag reda på vad de var för fel på ponnyn, och då åkte jag ner till stallet och gosade med honom och min andra häst och nu sitter jag och pluggar.

Sunshiine
0

Hejsan:)

Dagen började med stress! Smart som man är så missar man bussen och kommer 30 minuter försent och det är inte första gången denna vecka. Tror att jag ligger på 1 ½ timma försening bara denna vecka:O

Sunshine har fått iaf fått vila en vecka nu:/ Båda bakskona har hon galoppat av sig så hovarna ser inte så fina ut men som tur är kommer hovis imorgon:) Sen blir det ridning igen:D

Fiona
0

Idag kom jag hem från våran lägerskola och har efter det kört Fiona, gosat med Dodde, fixat till kaninen & marsvinen och mockat och lite sånt. Nu håller jag på att laddar upp bilder men vårat bredband är inte riktigt med på noterna -,-

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg