God Morgon 30 maj
Hejhej!
Hur mår alla idag och vad ska ni hitta på idag ? :)
Idag ska jag plugga, har två svenska inlämningar som ska in på måndag, och ett so-prov på tisdag, så det blir en lång natt iaf.
ska försöka mig ut på en promenad i det fina vädret med hunden, och senare ikväll ska jag rida. aurora ska få busa lite idag, och bara få vara sig själv. :)
kanske gå en liten skritt-promenad med Kanel också.

Jag var iväg och åt mors dag middag idag med min familj. Jag och min mamma fick i oss lite för många cider, så kvällen har gått åt till att försöka må bättre. Innan middagen shoppade det sista inför studenten.
Tack Jennifer för att du kollade till Kallegubben.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Idag har jag jobbat:) Kom hem ungefär vid 3 så jag och min syster tog hästarna på en lång ritt. Vi red barbacka, genom skogen och vidare ner till en liten sjö. Försökte få ner Sunshine till vattnet, hon var lite jobbig eftersom att vi ramlade i den sjön förra året men till sist fick jag ner henne:) Min systers ponny däremot var helt galen i vattnet, han doppade halva ansiktet och gick runt och busade:)
Efter att vi gjort klart hästarna så drog vi vidare till kompisens stall för att hjälpa en tjej med hästarna och stallsysslorna. Stallet var nästan klart när vi kom så vi tog Isa, Bimbo och Boppen och red en sväng. Hästarna var på mkt bra humör idag och Bimbo som jag red på hoppade i luften ett par gånger, trodde att jag skulle ramla av men klarade mig undan det:) Sen kollade vi till fölen, alla var pigga och glada och mådde toppen:D