Goddag 4 juni!
Hej hej!
Jag har jobbat idag igen. Jag hoppar in som städvikare på ett äldreboende när ordinarie städerskan är sjuk, vilket är sisådär varannan dag. Inte mig emot! Igår tänket jag rida dressyr i paddocken på Kalle och hämtade honom från hagen till stallet, och precis då kom regnet! Trist, men det var bara att leda honom tillbaka till sommarhagen. Idag ska jag göra ett nytt försök men hörde på radion att det ska regna ikväll igen.
Vad gör ni idag då? Hur har ni det?
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

idag skulle jag egentligen på en så kallat "exkursion" ut i vildmarken, men valde att stanna hemma pga vädret 
imon tar 3orna studenten så är ledig då också =D
ïkväll har jag dressyrträning, var väldigt länge sen nu då kusen inte varit helt kry och jag inte varit hemma
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#1 Jag blir avundsjuk. Är så träningssugen!

#2 ja ska bli riktigt roligt faktiskt =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Jag skulle egentligen inte rida alls igår men bestämde mig vid 20.30 att jag skulle rida iaf. Det blev en barbacka ritt på 1½ h, Sunshine var super pigg och "rädd" för allt. Menmen hon hade kul iaf:)
Idag så är jag tyvärr sjuk så jag får försöka övertala min storasyster att hon tömkör min lilla pålle:) Om jag mår bättre imorgon (det är väl ingen risk) så blir det hoppträning för min del:D Ska försöka få med någon som kan fota lite:)

#4 Åh, hoppträning på Bingared eller?

#5 Jaa:) Vill att du och Jennifer ska vara med:D

#5 Jaa:) Vill att du och Jennifer ska vara med:D

#7 Ska absolut höra av mig till S***** snart, men måste träna upp Kalles kondis först. Han var vilat på sommarbetet ett tag nu = han är rund som en tunna!

#8 Haha okey:) Det skulle vart kul med lite "nytt" folk på träningarna:D Och så vill jag ju se Kalle igen;)