Se proffsens terrängbana
Det krävs riktigt duktiga hästar och ryttare för att komma runt terrängbanan i Aachen. Klicka på länken och se själva! Du får en tur igenom banan virituellt.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Jag vet inte vad ni tycker men jag är jäkligt imponerad! Det lär krävas hästar med kondis…
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

men hjälp…….29 hinder,och dåärdet flera kombinationer med….härligt att kunna se banan virtuelltsådär,känns realistiskt.
Hjälp!
Till o med min sambo som inte är så inne på det här med hästar reagerade på banans svårighet… hur lång är den banan egentlgien?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
häftigt att se bananpå det här sättet. Och vilken kondis det krävs på hästarna! Säger bara "WOW"
Skräckinjagande! :O Det krävs nog mer än bara kondis för hästarnas del…
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Jösses. Det där skulle jag aldrig styra emot ens om jag vore proffs.
Skulle inte utsätta vare sig min eller mina hästar hälsa för något dylikt. Känns som om dödsfall i sammband med banan inte är ett orimligt scenario.

Hinder nr. 4, 24 och 28 är hinde jag aldrig skulle klara av, haha. Eller iof, jag skulle nog inte klara något utav dessa hiner hahaa!
För att kapa tråden lite *fniss*, finns det någon här som vet hur höga hindren är i debutant ft. för D-ponnyer? Samt antal hinder och svårighet? :)