Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 801 ggr
J-Parnebo
0

God morgon 7 juni

Godmorgon

Vad har ni för planer för dagen?

J-Parnebo
0

Idag ska jag till  ridklubben som ligger i närheten, dom har avslutningstävlingar idag, så ska fota en stund. 
sedan ska jag hem till hanna så ska vi försöka oss på att bygga hinderstöd.
och efter det så kmr det en tjej och hennes mamma och hälsar på min ponny, dom kanske ska hyra kanel.
och om jag hinner ska jag försöka tömköra aurora för första gången .

Thea
0

Jag hade tänkt att jobba i trädgården hela dagen, men just nu regnar det! Skrikandes Sen ikväll är det hoppträning på schemat! Ska bli så spännande att se hur det nya underlaget blev på utebanan….

H. Thea

Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

HannaT
0

Som Jennifer skriver i inlägg #1 så hade jag en massa roliga planer! Vaknade dock upp för krasslig idag så har legat och sovit till kl 13. Nu sitter jag här i morgonrock och dricker kaffe.

Hoppas du åkte hem tidigare från Storås Jennifer, ser att det började regna nu!

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

[hilevij]
0

Jag ska ta hand om gårdagens bilder och mejla runt lite till några som var intresserade. Sen tog jag ett dressyrpass på morgonen och efter det var det heldusch för hästen, och jag kan inte riktigt säga att han var så glad över det..

Sunshiine
0

Idag har jag jobbat och fått min underbara lön:) Ska snart ut och rida en sväng hoppas bara regnet håller sig borta:D Senare så ska jag försöka lägga ut en annons på min säkerhetsväst, hur det nu ska gå till:)