Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 646 ggr
HannaT
0

Goddag 8 juni

Hejsan allihopa!

Idag är jag hemma och tar det lugnt. Mådde väldigt dåligt i morse, så det blev inget jobb för mig… Mår dock bättre nu, så ska iväg till stallet senare och rida med Jennifer.

Vad gör ni idag?

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

cillaw
0

god dag. Idag är en sorgens dag. Nu  har mina hästars bästa kompis åkt till himlen tillsammans med ägarens andra häst. de var en gammal ponny och en halt häst. Mina hästar har stått nu i tre timmar vid grinden, tittat upp mot stallet och gnäggat med jämna mellanrum

Märta är ju fö  högdräktig och är beräknad att föla på lördag,men jag vet inte riktigt hur kroppen tar sorg, det syns tydligt att hon förväntar sig att kompisen skall komma tillbaka från stallet när som helst….

annars är det straxt dags för jobb. Hoppas ni alla har en lite bättre dag än mig

Thea
0

Idag är det jobb som vanligt! Börjar så smått räkna ner till semestern….bara 4 veckor kvar nu!!! Cool 

Sen ska jag till sjukgymnasten så i eftermiddag får nog hästen vila. Tror inte jag hinner rida om jag vill komma hem skapligt.

H. Thea

Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

Fiona
0

#1 Gud vad tråkigt :( Hoppas det går bra med fölmärren i alla fall!

Idag har jag vart hemma för vi har operation dagsverke i skolan idag som går ut på att v ska tjäna ihop pengar till barn i Afrika. Jag har målat gamla stallet och det blir riktigt fint :) Har kört Fiona en sväng och ska ut till Dodde nu. Blir även en del fix med smådjuren senare!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg