Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 838 ggr
HannaT
0

God morgon 16 juni

Hejsan! Hur är det med er allihopa?

Jag är på väg till jobbet om sisådär en halvtimma. Ska senare idag rida med antingen Jennifer eller själv. Kallegubbens bulor på magen är nästan helt borta så snart kan jag rida med sadel också!

Vad gör ni idag?

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Glader
0

Godmorgon!
Idag blir det nog bara en "slappdag" oxå får vi se om jag åker ner något till ridskolan senare idag.
Kan hända att man blir medtvingad till lillebrors friidrott istället, dom hade typ städkväll där…

Ha det bra  /Victoria

J-Parnebo
0

God morgon!
ska snart iväg med min syrra och brorsa, och efter de ska jag ut med hunden och städa lite i mitt rum, och sedan rida aurora. som nog är lite galen, har vilat i tre dagar.
efter de kanske jag ska vara med några kompisar.

pimkarlstrom
0

Jag ska rida nu på förmiddagen och ikväll åker jag och tittar på en träning för Helena Persson!

Mollsz
0

"Godmorgon" :D

Jag har klarblå himmel & 20 grader varmt här så det blir att ta en långtur i skogen :) Ska be pappa fota oss lite också, sen kanske något skutt i paddocken för att både jag ska få bort min rädsla för hinder :)

Sunshiine
0

Igår blev det lite dressyr/sitsträning:D Jobbade mycket med min sits och det gick faktiskt väldigt bra:D Men usch vad ont jag har i kroppen idag:O På Fredag blir det iaf hoppträning:P

Sunshiine
0

Igår blev det lite dressyr/sitsträning:D Jobbade mycket med min sits och det gick faktiskt väldigt bra:D Men usch vad ont jag har i kroppen idag:O På Fredag blir det iaf hoppträning:P

HannaT
0

#6 Vilka är det som är med på hoppträningarna nu?

Sunshiine
0

#7 Det brukar inte vara så många:P Nu brukar dt vara: Jag, Ylva-Platina, Emelie-Minx, Emmie-Queen och ibland Moa-Ior. Haha jag väntar på dig och Jennifer:P

HannaT
0

#8 Funderar på att ringa Selina imorgon, men Kalle är så himla tjock just nu :( Skulle skämmas ögonen ur mig.

J-Parnebo
0

#8 jag skulle jätte gärna vilja vara med på hoppträningarna iaf :)

Sunshiine
0

#9 Haha det är Sunshine med, fast Selina tycker det är bra:) Muskler:P Jag tycker att du ska ringa:D Skulle verkligen vara roligt:)

HannaT
0

#11 Då ringer jag imorgon! :D

Sunshiine
0

#12 Härligt:D Kommer bli jätte kul:)