Tillbaka
Nu är jag tillbaka! Vi har haft datakrångel, skolavslutningar och andra högtider så jag har inte haft möjlighet att vara med och skriva. Men så fort jag har varit nära någon annans dator har jag snabbt varit inne och tittat och läst vad ni har diskuterat.
Jag håller på och skissar på en ny övning, det blir caprilli denna gång, som kommer som artikel om några dagar så håll utkik!
En liten parantes kan nämnas att i dag är det exakt 7 mån sedan min ridolycka och först nu har jag fått tid till ortopedmottagningen för bedömning om ryggen ska opereras eller inte. Har jag tur kanske jag kan få börja sitta på hästryggen igen till hösten… Hoppas, hoppas.
Kram på er alla!

Välkomen tillbaka! Hoppas att det går bra hos ortopeden nu så att du är uppe på hästryggen igen snart, jag håller tummarna :)
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Håller tummarna, så att du kan få börja rida igen :)

Roligt att du är tillbaka :) Hoppas det går bra hos läkarn!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Nu har du varit försvunnen ett tag igen tintin :O
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Hoppas att läkarbesöket går bra och att du är tillbaka på hästryggen snart. Har själv varit med om en rejäl avfallning vilket resulterade i att jag blev rädd för min egen häst. Vägen tillbaka till hästryggen är lång och krokig, men man lär sig så mycket på vägen!
H. Thea
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se
#4 Jo dumburken (datorn) är mer eller midre invalid! Vi har fått installera om den helt och hållet och ändå funkar den inte som den ska. Får låna mammas när jag är där och hälsar på.
#5 Tack! Ja jag längtar verkligen upp på hästryggen nu. Nästan så jag snart rotar fram ungarnas gunghäst och sätter mig på… Ha ha. En sak har jag lärt mig än så länge… Man har mycket nytta av att arbeta från marken, med longering och tömkörning. Lätt att glöma i vanliga fall.