Inplanerade tävlingar
Vilka clear rounder och tävlingar planerar ni att åka på den närmaste tiden?
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Själv ska jag förhoppningsvis iväg till Kungsbacka den 8:e och 22:a juli för att hoppa clear round med Kalle :)
Åker till Mariefred i helgen och Fagersta nästa helg. Därefter blir det förhoppningsvis Pålsboda i slutet på juli.
H. Thea
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

Åker till Kongahälla lokal tävling två dagar, lördag och söndag. Den 4 och 5 juli.
På fredag åker jag till en liten Pay N jump med Aurora. Ska hoppa 30 och 50 cm. Och kanske en Cr den 2: juli och den 15:juli. Får se hur mkt vi har fått tränat innan :)
Ska på lokalt ponny meeting, Storbyns RF (Dalarna, Avesta) lördag 4 & söndag 5 Juli. Meetinget håller på Fredag, Lördag & Söndag. Men på fredagen blir jag bara där och tittar på alla andra ryttare. :)
Både jag och snyggponnyn är laddade! ;)

Jag komemr inte att åka förän i september då ridskolehästarna har sommarlov. Då blir det en lokal hopptävling och hoppas att det finns L:C och L:B som klasser men det får vi se (;

#5 Lycka till!
vi ska göra vårat bästa & detsamma! :D

Det blir förhoppningsvis, 0,90 och 1m på Uddevalla ryttarförening den 11 juli.

i augusti är det en regional/nationell hopptävling med "gamleby ponnyderby". ska nog hoppa l:c i förklasserna dagen innan och l:b regional.
sedan är det div:2 den 23 augusti i vimmerby
sedan är det div 2 tävlingar ca en gång i månaden fram tills november då det är final i vetlanda :)

#3 där ska jag och min fotopartner fotografera :D
även jag ska tävla på kongahälla, på lördag med "gamlingen" som gör sin första start på 4 månader. börjar därför med en LC. på söndag ska min ungponny hoppa LC och LB :)
ska nog iväg till kungsbacka ridklubb på onsdag
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3

#12 Roligt! Åker du en vecka senare istället så ses vi kanske :)
#13 bor du i kungsbacka??
// Alexandra

#14 Jag ska dit och hoppa clear round :P
inte denna veckan =( har ingen som kör mej nästa vecka… mamma ska bort
// Alexandra

#16 Det är tvärt om för mig, min pappa jobbar kväll så han kan inte köra denna vecka. Men jag ska nog dit onsdagen den 22:a juli också,
kanske ses då i så fall =) vilken höjd?
// Alexandra

#18 Jag hoppar 70 cm nästa vecka, och 70 eller 90 cm den 22:a. Själv då?
ska hoppa 70 90 nu på onsdag… får se vad de blir 22. om ja ens hoppar då =) men de får vi la hoppas
// Alexandra

den 30e juli och den 16 augusti ska vi ut på pay&ride sen eventuellt den 13 september blir vår debuteringstävling. lokal :D 90 cm ;D

Var på Grännabyggdens Ryttarförenings klubbtävling med KM i söndags (28/6) hoppade Blåbärshoppningen på 60 o 70 cm