God Morgon 1 juli
Idag är jag uppe tidigt, inget planerat för dagen. bara rida och så. tänkte rida ett dressyrpass på aurora eller markarbete, svårt att bestämma mig.
va har ni för planer?
Idag blir det lite träning över markbommar på ridbanan. Sen har ju höskörden börjat så det blir att hålla "gubbarna" (min man och son) med fika.
Idag är det hoppträning som gäller efter att jag lyckats ta mig igenom arbetsdagen. Det är fruktansvärt motigt just nu. Går på semester på fredag! *jippi*
Ikväll är det hoppträning och uppladdning inför tävling på lördag! GRYMT motiverad och sugen! Känns toppen! På lördag ska det dessutom bli svalare väder.
H. Thea
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

God morgon… eller är det God middag?
Idag ska jag nog slappa vid datorn en hel del känns det som.
Beger mig nog upp till stallet i kväll och rider, så slipper jag rida i hettan.

Jag var uppe tidigt idag och ringde veterinärkliniken för att boka tandraspningstid, och la mig sedan igen. Och nu är jag då vaken för andra gången. Idag ska jag nog hem till en kompis en stund, och så till stallet på kvällen.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Red på morgonen idag runt halv 9, mulet och lite smådugg, men det va skönt att inte rida i värmen!! sen har jag inte gjort någonting ;)
va hos vet. me kaninen =( hon fick avlivas pga. brutet ben… hade hon vart yngre hade man kunnat laga men de gör man inte med en 10 årig kanin
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3