OT Vara ifrån hästen?
Hur länge är det längsta du varit ifrån hästen?
Hur ofta brukar du resa bort?
9 dagar, det var hemskt. Jag längtade ihjäl mig! Ska aldrig lämna min prins igen!

Hm, cirkus 2 veckor. Jag tycker det är jobbigt att åka ifrån hästen, men vill ju samtidigt också åka utomlands.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Två dagar =)
Var ifrån Chikina i ca 1 v när jag åkte på Storsjöcupen med fotbollslaget. Hade inte ridit så mycket innan det så jag var vääldans ridsugen när jag kom hem :) Red dagen jag kom hem haha. Det är den längsta perioden jag varit ifrån henne.
Åker utomlands iaf 1 gång per år, då blir det till min moster i Kroatien. Ca 10 dagar.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
25 dagar tror jag, usch så jobbigt :/

Det längsta är väll en vecka.. Det är ju självklart jobbigt, men samtidigt var det lite skönt att slippa allt passopp ett tag. 

#6 Jo, och man är ju så ridsugen och glad när man är hemma igen. 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

#7 Eller hur! Lite semester är väll bara bra, så man får ladda upp både krafter och humör! 

Allt från 3 dagar till 4 veckor. Visst saknar jag dem men man överlever ;)

3 dagar, i början av december 2007. jag saknade ponnyn min även om de inte var så länge.

1dag =)

15 dagar
De sista 25 timmarna på flyget var hemska!
"Min" häst har varit borta från mig nu! På bete hela sommaren, sedan i juni någon gång, och jag har bara varit där twice! :O Längtar såå tills han kommer hem igen. :/

Jag har varit bortrest en vecka, men det är hemskt! Efter två dagar börjar jag få abstinens, saknar att busa och snacka med Storm samt mysa med knäppe-West.