Sökes: bilder till artiklar
Nu börjar det bli lite ont bilder i vårt artikelarkiv här på hästhoppning. Posta gärna bilder i den här tråden som du kan tänka dig låna till våra artiklar. Helst bilder som anknyter till hoppning, men även närbilder, cavalettibilder och annat.
Om du skriver med ditt namn i inlägget när du postar bilden, så skriver vi dig som fotograf.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Jag har enormt mycket bilder, så jag kan nog bistå med en hel del :P
är det några särskilda bilder du söker så kan du ju höra av dig, men kan posta lite "vanliga hoppbilder" här sålänge :)
fotograf; Tove Fant =)
har många bilder som är märkta också, om det går bra? Det står "foto: Tove Fant" på bilden..

Tack så mycket. Jättefina bilder!

Tack så jättemycket Tove! Helt underbara bilder allihopa. 

tack så mycket!
Om det är fler som behövs, eller något speciellt tema eller motiv, så säg till så kan jag säkert leta fram eller ordna ngt ^^
har verkligen enorma mängder bilder känner jag 
Alla bilder från min hemsida (www.marijapejic.webb.se) får ni använda, dock vill jag att mitt namn ska stå med =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#67 Jättesnällt! 
Samma här, ni får använda bilderna från min hemsida med (www.tovetorpehag.webb.se), står dock logga på alla bilder men det är bara att skicka ett PM om ni vill ha utan :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

#69 Tack! Jättesnällt av dig.
säger som de andra. de bilder på min hemsida www.nettanlindholm.tk får ni använda om mitt namn står med (:
Även jag har en hel del bilder, säg till om det är något specifikt som behövs så gräver jag lite och ser vad jag kan hitta. :)