Om ett år...?
Snodde tråden från Ridsport.ifokus. :)
Om ett år - vad tror ni att ni gör med era hästar då?
Tävlar ni? Hur långt har ni kommit? Eller har ni inte kvar hästen alls längre?…
Tror nog att Chikina är såld inom ett år, antagligen redan nu till sommaren, eventuellt hösten (hon är redan ute på annons men försöker förtränga det, hehe).
Men hoppas på att jag kommit ut på någon tävling med den andra ponny jag rider :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#1 Hur kommer det sig att hon ska säljas?
Jag hoppas att jag och Kalle har det som vi har det nu. Kanske att vi börjat tävla odrentligt. Men främst så vill jag att han håller sig frisk! Peppar peppar!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Jag tror inte jag har kvar Blacky om 1 år om det går "som planerat"..
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Jag hoppas att jag har börjat tävla lite mera med aurora, och hittat en tränare i både dressyr och hoppning som både gillar.
Ponnyn kanske jag inte kommer äga längre, men hoppas på de.

vad man tror och vad man hoppas på är lite olika, jag hoppas att vi är igång efter denna sommars fölning och tävlar för fullt, men då jag ska byta arbetsschema o börja jobba på lördagar så vet jag inte riktigt om jag är så fullt igång som jag hoppats på. Men jag hoppas iaf att vi har ridit 120 under tidig vårsäsong
Undran varför är det så många som kanske inte har kvar sin häst?
#6 jag ska kanske inte ha kvar min ponny bara för jag är för stor och har inte råd med två hästar iaf de skulle bli problem med ponnyn och han skulle vara tvugen att komma tillbaka från sin fodervärd.
#7 Ok nej det är verkligen dyrt med flera hästar.
Hoppas ni alla som tänkt sälja,finner bra nya hem.

#6 det tragiska med ponnyer är att du förr eller senare behöver sälja dom..
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#2 #10 Ägaren ska köpa en storhäst (uppgradera sig lite) :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Om ett år hoppas jag på att jag har debuterat 120 cm med min häst och att min haflinger mår bra. Han är ändå 23 år i år, men haflingers brukar väl bli ganska så gamla. Jag hoppas att han och jag ska kunna komma ut på någon liten CR eller något annat kul! :)
Om ett år….
…hoppas jag att jag har hittat världens bästa medryttare och att vi får utökning i familjen….
H. Thea
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se
Om ett år…. kommer jag och ponnyn förhoppningsis vara 100% igång, ute och tävla och ha KOMMIT någonvart. Och jag kommer väl förhoppningsvis ha utvecklats i ridningen något :P haha.
Om ett år så tävlar jag och Akilles (c-ponny) minst "LB" hoppning. Då har vi lämnat "LD". Tycker LD är för lågt redan nu då han inte ens hoppar. Så hårdträning nu så blire nog kanske en debut till hösten! :)
Om 1 år hoppas jag att det går två små nyfödda föl i hagen och att jag åter kan rida så att min mans häst kan fortsätta att utvecklas med mig.

Om ett år… har jag verkligen ingen anning… jag hoppas att jag kan fortsätta rida de hästar jag rider även fast jag är i kungsbacka under veckorna.
Om ett år kommer jag troligen att göra det jag gör i år :) . Rida i skogen och ha kul ;).. Inga tävlingar eller något ^^ Sen om vi flyttar hästarna från det stall där vi har de nu det vet jag inte . men det hoppas jag iaf inte (:
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
I mitt stall har vi för närvarande endast (A) 5 Welsh Mountains (2 hinsgtar, 3 ston) och 2 arabhingstar. Båda arabhingstarna ska bort efter sommaren och det ska bara vara Mountains kvar.
Gammelhingsten Acrobat II går väll kvar som vanligt, han och vårat avelssto Betty Boop II är våra parhästar.
Deras 2 avkommor Ackelina och Betty Shine kommer antagligen mest gå och skrota nästa år, påbörja lite inridning på den som nu är 3 om hon inte går till avel ett år hos grannen.
Mitt lilla "stjärnskott" Molstabergs Lord Milligan rids nu för fullt av mig (ja jag är inte så stor och han är en mycket bärande Welsh Mountain kille). Hade tänkt att tävla honom på Welsh riksens ridklasser i år men han skadade sig tyvärr och fick boxvila i 2 månader. Så nu sattsar jag på riksen nästa år och när han då är lite mer riden så söker jag också efter en ung liten ryttare som skulle kunna börja tävla honom.
I övrigt är nu Betty Boop II med Acrobat II och hoppas på ett lika fint föl som de tidigare avkommorna =)
Hakuna matata!
Hoppas jag att jag och min häst har startat/är påväg att starta 1.10.

Vad härligt det är att läsa om alla framtidsplaner.
Lycka Till Alla!

Jag tror att jag och Bysen har debuterat LB Tillsammans, och kanske någon LB+5 :) Och att han går i stadig form i alla gångarter, och att han är frisk :D

Kommer att hämta hem en häst nu som heter The bookmaker så jag hoppas att vi två har utvecklats inom ridningen och själva lära känna varandra :D

2010 humm.. Om allt går som jag vill ska jag tävla Ella lokalt på främst dressyrfronten, men även hoppning avd. B, då jag hatar omhoppningar..
Lillkillen är ju bara 1 nästa år, så honom har jag inga direkt planer för. Hoppas även att klubben ska få ihop ett div. 2 lag, så jag såå gärna vill vara med.

om ett år… stallet e klart.. QuickStep e frisk och kan gå kvaliten på strömsholm. Kör Hilmer och kanske lyckats ta mig ut på nån körtävling!
Men jag är nöjd bara hästarna är friska och mina barn e glada!
Om ett år hoppas jag att Lord är frisk och fullt och fint musklad. Att vi börjat träna ordentligt i hoppningen och hoppar högre än vi gör i dagsläget dvs 80, sedan att jag tränar för en dressyrtränare samt hopptränare. Att jag alt. börjat tävla lite smått, köpt ny sadel + kamera ;) Men jag ser främst att han är frisk och att vi båda har utvecklats inom ridningen! =)
Eftersom jag inte har någon häst hoppas jag väl att jag har det nästa år 
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Hehe, någon borde ju skapa en tråd om exakt ett år för att se hur våra planer fullföljts! 
#29 - Japp :D
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
#29. Ja, det är klart att man borde! :)
Det får vi lägga in i planeringen!
Bra tips!