Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 838 ggr
HannaT
0

God morgon 16 augusti

Nu var det för länge sedan vi hade en god morgon-tråd, tycker jag. Hur har ni haft det under sommaren, och vad ska ni hitta på idag?

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

HannaT
0

I Göteborg är det höstväder, regn och blåst. Jättetrist! Trist är också att Kalle har slåttt av sig två skor medans jag varit bortrest till Finland, och hovslagaren kommer inte förräns på tisdag = ingen ridning fram tills dess.

Nu ska jag i alla fall iväg till ÖB och köpa pälsglans. Jag har använt upp halva Jennifers och känner att jag måste köpa en flaska innan hon är hemma, imorgon.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

emeliekarlssoonn
0

Go kväll ^^
Här har det blåst hela dagen så man är ju helt tom i skallen (Helt urblåst HAHA xD) och supertrött. Jag gick upp vid 12. Vid 13 åkte jag och mami till ÖB för att köpa kraftfoderhinkar med lock, fanns dock bara transparenta och jag vill ju ha blåa så det får väntas med. Sen vidare ut till stallet, pållarna fick lite kraft och så smörjde jag in Rappes bitsår som Ron gav honom på första kvällen då vi fått hem honom.
 Blir dock att lägga sig tidigt ikväll eftersom mamma beställt hovis till kl. 12 imorgon. Sen på tisdag börjar skolan. Spännande spännande :)