God morgon 5 september
Va har ni för planer för dagen? :)
själv så ska jag snart ut med min hund på en promenad så man vaknar till liv, sedan städa rummet lite snabbt, och självklart rida. Tänkte rida lite markarbete så hon är uppmärksam imorgon på hoppträningen och kansle lyfter benen bättre. :)
God morgon! :)
Har inga större planer idag utom att ta det lugnt. Får se om jag åker ut till stallet. Tveksamt om jag orkar det eftersom jag knappt orkade ta mig ur sängen förut. Jägarns förkylning. >.<
Gomiddag.
idag ska jag till stallet, eventuellt måla litet samt skura sadelkammaren då vi ska ha en kurs imorrn och då vill jag inte att golvet är superäckligt som det är nu iom att vi ska vara på golvet när vi får kroppsbehandlingarna.
Ska försöka få tummen ur och rida idag också.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Hej hej. Jag sitter och väntar på att min mamma ska komma tillbaka med bilen så att jag kan åka och hälsa på Kallegubben. Ska kolla om han är något bättre i sitt ben idag *hoppas hoppas*.
Annars så ska jag ut på krogen idag med en kompis. Ser fram emot det, behöver lite annat att tänka på. Det är helt sjukt hur deppig man kan bli när ens pålle inte mår bra…
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

God kväll!
Idag har vi haft Brukshästdagen här så jag har gått runt med min shettis och agerat ponnyridning. En trevlig dag och vi hade tur med vädret :) Ska kika på film senare hade jag tänkt
#3 Hoppas kalle blir bra snart!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg