Det går segt...
Det har varit väldigt segt på forumet den senaste tiden. Vad har ni medlemmar haft för er?
Själv har jag börjat jobba en del nu och har därför inte kunnat sitta vid datorn så mycket.
Förresten så får ni väldigt gärna lämna förslag på vad som kan förändras till det bättre, samt berätta för oss vad ni vill läsa för artiklar och ha för tävlingar.
Ha det bra allihopa!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Sommaren har nog dragit en del, här har jag varit utan nät i över en månad!

#1 Internet lägger av här med med jämna mellanrum. Jättejobbigt!
Mainly att skolan börjat, internationella skolor är inte roligt för den icke-pluggmotiverade. :( Gå till fyra varje dag med flera läxor plus häst på det… uh.
Jag har också börjat jobba igen efter en lång sjukskrivning. Och så har min dotter tränat ganska mycket, vilket tar på min tid.
Just nu är jag och några tjejer i full gång med att starta upp Ridtravar förbundets Smålandsdistrikt. Det tar ju en hel del tid det också.
Men det finns en ljusning där framme… ;)
Jag har vart väldigt lost på grund av att jag börjat i en ny skola, så blir stor omställning att börja på gymnasiet, har även kommit igång med hästen så det blir inte så mycket data längre tyvärr, men ska börja skriva ihop en artkel om utrustning!

#4 Oj, då förstår jag att du har att göra. 
Har börjart gymnasiet nu i höst och sen har jag inte hittat något rullande schema med hästen än då han fortfarande går ute och dagarna inte ser likadana ut eftersom mamma jobbar olika varje dag.
Men eftersom jag har dator i skolan och internet på det sitter jag inne på iFokus på rasterna x)

Jag har börjat gymnasiet och kommer hem halv 5 alla dagar utom en på vardagarna, två hästar som ska ha motion + 2 marsvin & en kanin som ska tas hand om. Och läxor 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg