Hoppat idag!
Japp idag har jag hoppat lite igen, hihi. är 1,5 år sen jag hopptränade så är lite ringrostig om man säger så ;) tränar för min kompis Hanna och på dagens schema stod "se lägen och gör nåt med det", eftersom jag verkar ha glömt bort att man KAN faktiskt göra nåt när man ligger knasigt. haha
men det var bara en liten del av kvällen, hoppade bara ett par språng i slutet. innan dess hoppade Hanna på min kuse, och vilken syn! snacka teknik och kvalitet. öppnar upp jättefint och är väldigt kvick. tröttnar aldrig på att se honom hoppa, en fröjd för ögat. får lite dåligt samvete att jag inte utnyttjat honom mer på sista tiden men förhoppningsvis kan Hanna ta med honom ut lite =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Kul.
Jag tycker att din kompis kan fortsätta träna er så att DU kan tävla lite på honom. Det vore ju något. Ser gärna lite hoppbilder på er! Han är ju så fin din pålle.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Men jag tävlar inte XD blir så sjukt nervös, tycker inte det är värt det… sen har jag bara till 31 december på mig så känns inte som det är så lönt, bättre då att Hanna som är yngre börjar lite nu så hon hinner tävla några gånger innan han säljs i vår/sommar =)

#2 Haha jag förstår dig! Jag sitter alltid och svär över mig själv på tävlingsdagen och undrar varför i hela världen jag var tvungen att anmäla mig. Men det är jäkligt skönt efteråt, även när det inte gått bra.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

jag tycker inte att det är så skönt efteråt, definitivt inte så det uppväger det hemska som är innan! XD