God Morgon 12 september
God morgon, vad är planerna för helgen?
Själv ska jag försöka dra mig upp från sängen, sedan städa mitt rum
, och efter det ska jag ner till stallet och rida någonstans, peppa peppa att hon har alla skorna på sig,
för imorgon ska vi på en cr, 

#0 Lycka till i morgon =)
Gick ut och släppte ut hästrana vid nio tiden. Tänkte sitta lite här och sen ska jag ut och rida & köra. Ska mocka ur hela Doddes box också om mamma kan köpa spån idag. Ska bada ett av mina marsvin inför en utställning senare också.
Hoppas ni får en bra dag!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag var och klappade på Kalle tidigare i morse. Han har en veckas vila nu så det är inte mycket för mig att göra i stallet. :/
Igår var jag ute på krogen med en kollega och idag ska jag fira en kompis som fyller år. På söndag ska ju Jennifer hoppa clear round och då hänger jag med som hästskötare (eller som publik i alla fall)!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Hoppade Dodde förut, vi kom över ett hinder på 1 meter med ett bra språng idag :) Läs mer här om ni vill
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag har varit och provridet andra gången på en foderhäst som jag ska ha! :D Gick jättebra, hoppade bana på 110, han är en riktig panghäst :)
Gokväll!
Dagen bjöd på först firande av bror + ett par kusiner.
Åkte sen ut och gav pållarna mat.
Sitter just nu och väntar på att Saw II ska börja på 5:an kl. 00.10 ;) Då släcks det ner i vardagsrummet och jag sitter själv och glor på skräckfilm. HAHA xD

#4 Han är som sagt väldigt fin. Ska du ha honom?
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

#6 Tack! :D Ja, mamma och ägaren ska bara skriva på papper etc. så inom någon vecka står han nog i vårat stall :)