OT Back on track
Ni som använder BoT: är ni nöjda?
Jag vill köpa de här (paddar med kardborre) till Kalle som lätt bli gallig bak när han stallas in, men vill inte slänga pengar i sjön.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Jag själv skulle också vilja köpa dom paddarna, men även detta täcke.
Jag är nöjd och använder BoT som förebyggande efter hårdare träningspass. Jag har dock vanliga paddarna som jag lindar över.
Jag har även lindat paddarna på mig själv på armarna när jag har haft ledvärk och tycker att det fungerar jättebra!
Men sen om de fungerar bättre än vanliga paddar+lindor ska jag låta vara osagt….
H. Thea
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

jag använder på blacky efter hoppning och om jag är nojjig efter att underlaget varit hårt/mjukt osv eller om han varit stressad och inte gått bra
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#3 Är du nöjd? 
Jag är nöjd med min BoT knäskydd/stöd sedan jag skadade mitt knä i en snäll ridolycka i våras. Det hjälper bra.
Sedan har vi ett sto i vårt stall som stod med kronisk kotledsinflammation i våras, henne satte de dessa BoT som finns i inlägg #0, och sist hon var hos vetten så hade hennes inflammation försvunnit. Det efter att ha stått med inflammationen i över ett år. Och de började väl med BoT i januari i år. hon står med dem om nätterna. Hästens ägare är jättenöjd med sina paddar.
Jag är sugen på att köpa ryggvärmaren till mig själv och/eller långkalsongerna.
Jag har nyligen börjat äta nyponen som BoT tillhandahåller för att ja ghar ont i leder och muskler.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Jag är övertygad. När septemberlönen kommer får Kalle paddarna med karborre.

just ja, glömde säga det om min egna knäskada, den gör ju ont men med en natt med BoT på knät så kan jag gå som vanligt. försker ha den på om natten för har jag den på om dagarna och går mycket så glider den ner på mig (har så tjocka lår ^^)
men det ger stöd, värme och är skönt o ha på sig. :)

mja det är ju lite svårt att veta om det ger resultat tycker jag, när man använder dom i det syftet som jag gör. men dom är iaf lätta att ta av och på och skadar ju inte så jag kör på =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#8 I minsta fall så gör de ju samma jobb som ett par fleecelindor, värmer och stödjer. Det är ju inget fel i det. Hade jag haft "snabblindor" hade jag använt det när jag brukade linda mina hästar förr. idag behövs ju inte det ^^
Tänk dock på att om du vill använda det som stallbandage bör du vänja in hästen med det sakta men säkert. Ha det på 2 timmar/dagen i någr dagar och öka sedan stegvis.
Men har använt det på skadade hästar och tycker det fungerat bra! =)
Hakuna matata!

jag använder dem till Reperis som nattbandage, funkar superbra!
Står han i boxen utan blir han alltis gallig i benen, BoT håller hans ben hur torra och fina som helst.
jag är supernöjd, dessutom säljer min mamma BoT så jag får dem ju lite billigare :D
(jag har 2 BoT täcken också (a) och även nackskydd, handledsskydd och sockar till mig själv, Är helnöjd!)
Jag använder Back On Track hela tiden, jag tycker det funkar superbra!
Jag kan rekommendera det till alla; hobbyryttare som tävlingsryttare.