Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikett: bilder-och-filmer
Läst 1524 ggr
HannaT
0

Stephen Whitaker clinic *film*

MLphoto
0

Fast det står Stephen Whitaker i filmen väl?   Nu ska jag iaf sitta bänkad o spana in det här ^^

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

emeliekarlssoonn
0

Åhå. :D  äntligen har jag något att göra tills min lillebrorsa åker hem till pappa igen!

emeliekarlssoonn
0
HannaT
0

#1 Det har du helt rätt i, de säger i filmen att det är Stephen. Ändrar i rubriken.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

HannaT
0

#2 Underbart. :P

Hannybee
0

Ååå, jag måste kolla på hela dessa när jag har tid. Skrattande

halludu
0

Åhh ska kolla när jag har pluggat!! : )

emeliekarlssoonn
0

Hann bara kolla på en liten del av första filmen innan jag och mamma skulle till stallet igår.
Jag tycker Joe rider mkt bättre än vad Ellen gör. :)  Det ser mjukare ut, Ellen rider så stelt. :P

LINDSKOG
0

Haha, Hanna-tjuv! ;P

Jag tror att Joe kommer bli den "nya" John Whitaker, rider väldigt mjukt och har en bra känsla för hästen. Ellen är mer en "moderyttare" tycker jag -Ser alltid välklädd och snygg ut, men det är ju inte det som räknas i slutändan. Hon rider som en ponnyryttare (Därmed inte sagt att hon inte är duktig, men hon rider inte så som jag föredrar i alla fall).

http://frejalindskog.webblogg.se

HannaT
0

#10 Nu ska vi inte vara sådanna. Oskyldig

emeliekarlssoonn
0

Måste faktiskt erkänna att jag tyckte att det var extremt irriterande att Ellen aldrig satt på rätt sittben.. Oskyldig

HannaT
0

Haha. Vad ni hackar på Ellen. Men jag håller med er. Hon är snygg i sadeln, men rider mer som en ponnyryttare. Joes ridning ser betydligt trevligare ut.

emeliekarlssoonn
0

#12  Haha. Jag tror jag har en sån här "jag-slänger-ur-mig-saker-utan-att-tänka-ordentligt först-"-dag :P

MLphoto
0

Även jag sållar mig till de som tycker att Joe rider bättre. Det enda jag inte gillar med honom är att han sågar hästen i munnen stundtals.

Men det är intressant att se clinicen Glad

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."