Stephen Whitaker clinic *film*
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Fast det står Stephen Whitaker i filmen väl? Nu ska jag iaf sitta bänkad o spana in det här ^^
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
Åhå. :D äntligen har jag något att göra tills min lillebrorsa åker hem till pappa igen!
*dubbelt*

#1 Det har du helt rätt i, de säger i filmen att det är Stephen. Ändrar i rubriken.

#2 Underbart. :P
Ååå, jag måste kolla på hela dessa när jag har tid. 
Åhh ska kolla när jag har pluggat!! : )
Hann bara kolla på en liten del av första filmen innan jag och mamma skulle till stallet igår.
Jag tycker Joe rider mkt bättre än vad Ellen gör. :) Det ser mjukare ut, Ellen rider så stelt. :P

Haha, Hanna-tjuv! ;P
Jag tror att Joe kommer bli den "nya" John Whitaker, rider väldigt mjukt och har en bra känsla för hästen. Ellen är mer en "moderyttare" tycker jag -Ser alltid välklädd och snygg ut, men det är ju inte det som räknas i slutändan. Hon rider som en ponnyryttare (Därmed inte sagt att hon inte är duktig, men hon rider inte så som jag föredrar i alla fall).

#10 Nu ska vi inte vara sådanna. 
Måste faktiskt erkänna att jag tyckte att det var extremt irriterande att Ellen aldrig satt på rätt sittben.. 

Haha. Vad ni hackar på Ellen. Men jag håller med er. Hon är snygg i sadeln, men rider mer som en ponnyryttare. Joes ridning ser betydligt trevligare ut.
#12 Haha. Jag tror jag har en sån här "jag-slänger-ur-mig-saker-utan-att-tänka-ordentligt först-"-dag :P
Även jag sållar mig till de som tycker att Joe rider bättre. Det enda jag inte gillar med honom är att han sågar hästen i munnen stundtals.
Men det är intressant att se clinicen 
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."