Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettallmänt-om-hoppning
Läst 863 ggr
Peppe
0

Piiiinsamt

Ja fy jag trodde jag skulle dö igår. Hanna lyckades lura på mig en hoppträning, och jag tänkte att så jäkla illa kan det väl inte va. men tji fick jag! att jag inte ramlade av är bara ren tur, det var nära många gånger kan jag säga! sen att hästen försöker skjuta av mig med ryggen som en katapult gör ju inte saken bättre, han kunde väl iaf va lite snäll och "fjutthoppa" för en gångs skull *muttra*
pinsamt värre var det i alla fall att inse hur dålig balans jag fått sen jag hopptränade senast, 1.5 år sen haha. träningsvärk hade jag idag dessutom

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

HannaT
0

Haha. Tungan ute

Du har ingen film att bjuda på? Din stackars pålle hade säkert jättekul och undrade varför morsan var nära en panikattack.

Jag tycker att du ska hoppträna mer = få rutin, och sedan ge er ut på tävlingarna för att plocka hem rosetter. Blacky är ju grym!

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Peppe
0

#1 mja lite film har vi på småhoppen och det är fruktansvärt pinsamt det också, men hoppen över en meter (vet inte riktigt vilken höjd det var sen, 110 kanske?) dom är inte med på film. Hanna tyckte jag skulle vara glad över att dom inte filmades, så illa var det haha XD

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~