Kostar fölet?
Nu är det så att jag är intresserad att köpa ett föl jag känner. Hon som säljer har inte sagt något pris men hur mycket tror du det kan kosta? Han är efter Camaro M och undan Lavina som är inte inriden och har fel på backbenen men det är inget som ärvs. Han är en hingst som kommer att bli skimmel.

svårt att säga.. runt 10.000-60.000 kanske?

kan också säga att jag vet inte vem hingsten är så det kan vara helt fel siffror 
Aa det va ganska olika svar eller va man ska säga men inte över 40.000 tror jag.

Föl med bra stam ligger väl på ~30 000? Jättesvårt att säga när man inte sett fölet heller. Men Camaro M är en fin hingst! 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Okej, kan fixa bild :) Har varit på utställning kom till final där han blev delad 4-6 plats ^^

#5 Det höjer ju såklart priset, verkar vara ett fint föl. Vet du förresten vad mamman har för stam? Det spelar ju också roll.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
En nära vän till mig, stuteriägare, sålde sitt sto efter Camaro M för 70.000kr. Så det är svårt att säga!
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

Camaro M är en väldigt fin och eftertraktad hingst men som kan lämna skarpa avkommor. det är absolut ingen dålig hingst men sen om fölet är bra eller ej vet jag inte. delad 4-6 plats säger ju inget om man inte vet hur många som var med i klassen ;) liksom delad 4e plats och dom är 6 st i klassen är ju inte så bra kanske. viktigare är dock den individuella poängen men viktigast av allt är kritiken!
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Ingen aning på mammans stam bara att hon är undan Amazing Grase. Ägaren sa til mig att först gick han till final så det måste gått lite bra sen kom han på delade 4-6 plats :)