Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1680 ggr
Peppe
0

Min hoppeponny *film*

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Idag fick jag näst intill en utskällning för att jag inte använder min ponny mer till hoppning utan rider dressyr på honom, haha

filmade lite i slutet. innan dess hade vi "tävling" på LB-höjd med riktiga omhoppningssvängar men den filmen hamnade visst i mobilen. så här kommer avslutningen =)

http://www.youtube.com/watch?v=eehx3bFMgNU

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

EricaN
0

gud så lätt det såg ut! =D kul mmed en så duktig ponny! Vilken klass är du i dressyr?

HannaT
0

La in filmen i inlägget, hoppas att det är okej.

Jag tycker att du förtjänar uskällningen! Han har ju så grym attityd, ser ut att älska hoppningen. Skrattande Hur var det nu: är det planerat att din kompis ska tävla honom?

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Peppe
0

#1 jag tävlar inte alls Skäms, vilket gör henne ännu surare haha. men motsvarande LA- nivå

#2 klart det är okej =) haha ja jag gör nog det… han älskar det verkligen. idag gjorde vi lite tävling av det så vi hade musik på och han fick gå ut emellan och komma in och hoppa banan direkt. då trivs han extra bra ;)

vi funderar på att hon ska tävla honom men som synes är hon ju rätt stor så hon tvekar lite. hon har egentligen avslutat sin ponnykarriär (2 SM och vinst ridsport ponnycup bl a) och gått upp på storhäst nu. men vi får väl se, Lc-Lb tycker jag allt hon kan hoppa iaf ;) haha

Fiona
0

Ser jätte fint ut =) Jag tycker inte att hon ser överdrivet stor ut på honom :P

Jätte snygg ponny har du Skrattande

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

[louise80]
0

Den ponnyn har alltid varit helt grym !!!! Skrattande

Selinas
0

Åhhhh! Vilken underbar ponny! Kan man kidnappa den? B)

Peppe
0

#4 hon ser dessutom större ut på film eftersom linsen spelar oss ett spratt. jag ska nog allt lyckas sparka ut henne på nån tävling ;)

#5 Grym är bara förnamnet Flört Hanna är helt lyrisk. hon höll på i närmare 20 min med en föreläsning om hur dum jag var som inte tävlade och om vilken ponny jag fått tag i Flört

#6 haha han är inte kidnappningsbar, speciellt inte sen vi fick upp övervakningskamera i stallet i helgen Flört men han är nog till salu inom ett år Rynkar på näsanRynkar på näsan

Pandy
0

Grymt duktig ponny du har, förstår att du fick en utskällning;)
Hoppas vi får se er på en hopptävling snart:)

[louise80]
0

#7 Jag kan förstå föreläsningen;) han e superfin o vad sa jag när du köpte honom ! Det e bara att låta honom tävla Skrattande

Peppe
0

Rätt intressant att vi lyckades få med hans enda rivning med bak under de här åren på film. han river i stort sett aldrig (kan räkna antalet gånger på en hand nästan under dom åren) och aldrig bak. men lägg märke till hur han rättar sig gången efter på oxern

[louise80]
0

Han har alltid varit rädd om sig, och rättar sig mkt väl dom få gångerna han råkar röra en bom Skrattande

Thea
0

Jag skulle också skälla på dig!!!! Flört En ponni med en underbar inställning till hinder och en bra stor galopp.

Ut med er på tävlingsbanan! Flört

Fast man BEHÖVER inte tävla! Det viktigaste är ju att DU är nöjd och lycklig med din ponny!

H. Thea

Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

Peppe
0

#11 ja verkligen! =)

#12 jag ser honom gärna tävlad, jag vill bara inte göra det själv XD

Biff-Birger
0

haha frida, vilken FIN ponny du har!! hahaha. jag tänker inte ge dig en till utskällning;)

Peppe
0

#14 fy fan efter igår är jag helt på det klara med att det inte är jag som ska tävla honom X'D

Biff-Birger
0

haha jo lätt att du ska frida ;D

HannaT
0

#16 Håller med! Tungan ute

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Peppe
0

nähäääe XD

Biff-Birger
0

Jo! och imorrn blir det hoppa utavet:D gutt gutt!!

Peppe
0

usch jag kände hur hela världen rasade samman när Maria sa att jag skulle ta hoppsadeln imon Förvånad Flört

Minetta
0

duktiga, fin ponnyy =D