Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 840 ggr
HannaT
0

God morgon 18 oktober

God morgon!

Idag är det KM i hoppning för min del, och ärlig talat så känner jag mig inte särskilt peppad alls. Det får gå som det går!

Hur mår ni? Vad ska ni göra idag?

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

emeliekarlssoonn
0

Godmorgon!

Idag kommer det bli ganska lugnt. Ska ut till stallet om typ en timme. Mamma jobbar så får åka buss. Inte en av mina favorit sysselsättningar men det funkar. Idag skiner solen ute så ska nog plocka med kameran för lite höstbilder :D

#0 Lycka till på KM:et! :)

WhoCares-01
0

nu e de ju inte morgon längre men iaf ^^ ska strax till stallet å så ska vi ridatill Onsala Pizzeria å köpa mat från hästryggen ^^  mysigt mysigt

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

Fiona
0

#0 Lycka till =)

Har jobbat på morgon och sen kom mina kusiner, dom har ridit lite på Fiona. Resten av dagen så borde jag göra en massa saker som ska göras men det tar ju emot… Är så himla ridsugen så det finns ju inte :(

Skönt höstväder är det idag i alla fall, Doddes päls får lufta sig utan täcke idag i den goa solen =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

isabelle_
0

Jag har städdag idag inomhus. Så inget roligt här och sedan ska vi väl eventuellt åka och hälsa på några släktingar.

Metinia
0

Måste faktiskt påpeka att det inte alls är den 17:e idag. Det är den 18 oktober idag! Flört

HannaT
0

#5 Ja jösses… haha. Tungan ute Behöver jag säga att jag var trött i morse?

Tack för alla lyckoönskningar. Tävlingen gick helt okej men det blev ingen placering för oss.

HannaT
0

Har ändrat datum i rubriken nu.