Medryttare/hästskötare i THN
Hoppas det är ok med er att jag lägger in en sån här annons?
Söker nu efter någon som kan hjälpa mig med min häst 1-3 dar i veckan, då jag behöver lägga litet mer tid på studierna. Blanda foder, väga upp hö, mocka i torv. Eventuellt rida om vi kommer överens om det. Vid ridning delar vi på hovslagaravgifterna.
Hästen är en kallblodskorsning, 4 år gammal. Grundriden. Stabil i skog och mark, inte helt trafiksäker ännu "muckar gräl" med lastbilar och bussar (kickar bla efter dem). Finns många fina ridvägar inne i skog utan att man måste rida på eller förbi högtrafikerade vägar. Hoppglad både på ridbanan och i skogen. Tål inte att ridas ihopa och hållas fast mellan skänkel och hand, han får bryt då.
Bussen stannar 500m från stallet och bussen går regelbundet. Finns flera kamrater att rida ut med. Trevlig stämning i stallet och mycket kunnigt och hjälpsamt folk.
Du är pålitlig, nogrann och lugn. Van vid unghästar eller hästar med speciella behov.
kontakta mig per PM
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Hoppas att du hittar någon bra. Det är ju inte alltid det lättaste.
Förstår dock att du vill ha en medryttare, ibland är det galet svårt att få tiden att gå ihop.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
#1 tack ^^
jo, just nu har jag massor med uppgifter, och läser 2 olika kurser samtidigt som man dessutom ska hinna med att sköta hemmet och allt annat som hör till att vara vuxen.
Ska även sätta upp en lapp på ridskolan och se om man kanske rentav kna hitta nån därifrån. JAg kräver ju inte att man ska rida i specialgruppen men man ska kunna hantera en pigg och glad privathäst ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#2 Ridskoletjejerna är ju ofta flitiga och jätteglada över att få rida privathäst, så det är säker möjligt att hitta en riktig pärla därifrån. Lycka till nu!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.