Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 799 ggr
HannaT
0

God morgon 20 oktober

Nu ska jag iväg till jobbet. Är hur trött som helst, men jag slutar i alla fall tidigt idag. På kvällen ska hovslagaren komma till Kalle, och det behövs verkligen.

Hur ser era planer ut?

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

J-Parnebo
0

Sitter fortfarande i sovkläder, ska gå om 20 minuter till bussen, men vem orkar?
efter skolan händer det inte så mycket, hovslagaren kommer som sagt, så blir till att sitta i stallet ett tag, inget mig emot :)

LinaN
0

Dagen är grå och regnig och framförallt svinkall….

skulle ha ridit ut idag men vete tusan om inte vädret blir bättre, vill inte bli sjuk igen nu när jag nästan är frisk…. :/

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

isabelle_
0

Är just nu i skolan, Har Elevensvaldag och jag samt en kompis valde musik. Vi skriver vår egen version på Rock 'n Roll.

HannaT
0

Jag vill också rida men vet inte om jag orkar. Är verkligen galet trött. Rynkar på näsan

Fiona
0

Godkväll!

Skolan idag från 09.40 till 13.30, go dag! Sen hem till datorn, köra Fiona & fixa till hagen till henne. Satte en undertråd men tro fasen att hon har smitit ut ändå en kvart senare?! *morr* Har gjort stallet och fixat lite och nu ska jag snart gå och ta in Dodde, sen har jag planer på att kika lite OTH och sova =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

HannaT
0

#5 Det är jobbigt med rymmare. Man har ju inte möjlighet att vaka över hästarna hela tiden, men vill inte heller oroa sig för att de är ute och springer på åkrar och vägar… Hoppas det löser sig!

Fiona
0

#6 Ja verkligen! Som tur va så har vi ingen stor väg i närheten men hon smiter in till de stora hästarna och där får hon stryk! vet inte riktigt vad jag ska göra för hon spärnger igenom alla eltrådar Obestämd

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg