Konstiga saker att hoppa över
Vad är det konstigaste du har hoppat över? (Tävling eller träning.)
På min lista finns;
badkar
en bäddad säng
träbänk
trädgårdsstolar, trä och plast
halvt traktordäck på högkant
oljefat målade i starka färger
en lång vagn med stockar på
färgglada dukar och presenningar
trärulle målad som en cigarett (som del av en anti-rök-ploj)
En bekant till mig berättade en gång att hon inte hade några hinder hemma när hon var yngre, så hon var tvungen att ta det som fanns - som en kanot, till exempel…

Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
jag har inte hoppat över ngt konstigt, bara vanliga hinder, som jag kommer på nu iaf ;)
Dukat fikabord, fast med halmbalar istället för själva bordet.
Även parkbänk.
Hmm.. Här hemma använder vi bildäck som både hinderstöd och hinderutfyllnad, och bildäck sållas väl till de "konstiga" sakerna kan jag tänka mig.
Har säkert hoppat över något annat, får skriva igen om jag kommer på det. 
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

Har inte hoppat över något konstigt direkt men har använt mjölkkrukor & lastpallar till hinderstöd. Samt däck då, man tager vad man haver 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Haha vad roliga ni är :P Jag och Kalle har inte hoppat någon konstigt. Det konstigaste är väl i så fall sådanna där blåa tunnor.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Det märkligaste men också mest naturliga jag hoppat över var en mur av nässlor…. säkert 1m höga och sen växte de minst lika brett. Jisses, trodde man skulle dö på kuppen :D Vart ju inte beredd att tinkern jag red då skulle HOPPA ÖVER nässlorna. trodde vi skulle plöja rätt igenom.
Men när han sen tog sats mot höhäcken av metall så blev det panikbromsning för min del! ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Det konstigaste jag har hoppat över är sågspånssäckar, eller vad man ska kalla det.
Som #3 säger, man tager vad man haver.
Hmm… Har nog inte hoppat över så mycket konstigt.
Det konstigaste är nog på vintern när det blir sånna här snöhögar när dom har plogat. Hoppade jag jämt om vintern med min ponny. :)