God morgon 14 november
God morgon/goddag/god kväll!
Vad har ni för planer för dagen? Och vad har ni för väder? Här är det grått och regnigt. Jag och Jennifer ska raka hästarna idag tänkte vi, och så får vi se om jag orkar rida efter det. Imorgon skulle jag egentligen ha hopptränat, men tränaren blev sjuk - tråkigt!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

God fm!
Skulle egentligen ha åkt och tränat med Fiona men det har kört ihop sig så jag har ingen skjuts, så blev inte met det :( Får köra henne en sväng hemma istället! Har inga mer speciella planer för dagen , ska försöka jobba lite på grupparbetet till skolan hade jag tänkt.
I morse var det bara grått och dassigt men ganska varmt, nu har det börjat dugga lite smått ser det ut som ><
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
God Middag!
Var ute och släppt ut hästarna vid 05.45 sen gick jag en runda med hunden vid stallet.. Sen åkte jag hem och somnade igen och vaknade vid elva och då myste jag lite med gubben min : ).
Nu har jag ätit frukost och ska strax bege mig till stallet och rida en sväng i skogen tänkte jag!
I eftermiddag vet jag inte vad jag ska hitta på får se vad gubben vill..
Här är det mulet och det kommer lite regn då och då..

Har haft stalltjänst idag:D Ska alldelles strax gå ut och rida Sunshine:) Blir en uteritt idag:) Behövligt efter all träning:)